گروه رسانه: مهدی هاشمی در فیلم تلویزیونی قصه‌ها و واقعیت‌ها مقابل دوربین محمد ناصری حاضر شده و می‌میرد. این دومین نقشی است که هاشمی پس از سریال اشک‌ها و لبخندها طی چند ماه اخیر بازی می‌کند و قرار است که در آن فوت شود. این فیلم تلویزیونی که از شنبه 5 اردیبهشت در یک مغازه آهن‌فروشی کلید خورده است، تصویربرداری آن همچنان در همان لوکیشن و با بازی مهدی هاشمی ادامه دارد. ماجرای فیلم از این قرار است که احمدی در پی احضار بی‌موقع رئیس اداره‌اش و در مسیر رفتن به محل کار با یک تریلی حامل آهن تصادف می‌کند و کشته می‌شود. در این میان با آدم‌هایی آشنا می‌شویم که به نوعی در رخ دادن این حادثه نقش داشته‌اند. این تله‌فیلم نوشته حجت قاسم‌زاده اصل است و خودش آن را برای سیمافیلم کارگردانی می‌کند.
کد خبر: ۲۴۹۷۵۹
مهدی هاشمی، آتنه فقیه نصیری، امین زندگانی، مریم بوبانی، امیرحسین مدرس، شبنم معززی‌نیا، رضا آحادی، مجید مشیری،  شیوا خسرومهر،  حسین سلیمانی، منوچهر علی‌پور، خسرو فرخزادی، نوبر قنبریان، گلاره سمندر، علی میانجی و بازیگر خردسال رژینا قاسم‌زاده اصل، بازیگران  قصه‌ها و واقعیت‌ها  هستند. در پشت دوربین هم این افراد حضور خواهند  داشت: افشین رضایی (برنامه‌ریز و دستیار اول کارگردان)، صبا سیاه‌پوش(عکاس)، احمد اردلان (صدابردار)، آیدین ظریف (طراح صحنه و لباس)، سیدحسین هادیان‌فر (مدیر تولید) و پروین نویدی (طراح گریم.)این تله‌فیلم را محمدرضا تخت‌کشیان در مرکز سیمافیلم تهیه می‌کند. همچنین آخرین مراحل تصویربرداری «بی‌تابی» به پایان رسیده است.

افشاریان، کارگردان تله فیلم‌های دزد شب و اینجا پرنده بود از محصولات سیمافیلم، با اعلام این خبر به سیمافیلم گفت: 75 درصد این تله‌فیلم در دبی و 25 درصد در تهران تصویربرداری شده است. مضمون آثار پیشین افشاریان، اجتماعی و دفاع مقدس بوده و او این‌بار سراغ موضوعی اجتماعی با محوریت قاچاق عتیقه رفته است: آرش به واسطه اعتبار پدرش در بازار، با پولی که در دست دارد کالایی خریده است که هیچ یک از طلبکارها که دائم طلب خود را مطالبه می‌کنند از آن خبر ندارند. او  در اقدامی حساب شده برای معامله کالایش که بعدها مشخص می‌شود عتیقه بوده است به دبی سفر می‌کند و این آغاز ماجراست.

بی‌تابی در حال حاضر توسط احسان افشاریان و با مشاوره محمدرضا دلپاک  صداگذاری می‌شود و توسط سینا آذین مراحل ساخت موسیقی‌اش را طی می‌کند. 

بازیگران این تله‌فیلم محمدرضا هدایتی، هادی کاظمی، سوده شرحی، فرهاد پرواز، زهرا سعیدی، احمد علامه دهر و صدیقه کیانفر هستند. رضا محمدی (مدیر تصویربرداری)، ایمان افشاریان (تدوین)، علی تیزپا (‌مدیر تولید) و عباس افشاریان (چهره‌پرداز) از دیگر عوامل تولید به شمار می‌روند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها