پیام عزیزی خواننده موسیقی عرفانی توسط «روس لان میلد زیخوف» وزیر فرهنگ جمهوری اوستیای شمالی ـ آلانیا در کشور روسیه مورد تقدیر قرار گرفت.
کد خبر: ۱۱۰۲۵۰۶
کنسرت پیام عزیزی در کشور روسیه برگزار ‌شد

به گزارش جام جم آنلاین، جدیدترین کنسرت پیام عزیزی به همراه گروه موسیقی «باقدسیان» به مناسبت ایام میلاد با سعادت حضرت رسول اکرم (ص)؛ در سالن ارکستریون مسکو در شهر مسکو پایتخت کشور روسیه و سالن فیلارمونی در شهر ولادی قفقاز مرکز جمهوری اوستیای شمالی ـ آلانیا از واحدهای فدرال کشور روسیه برگزار شد و روز جمعه 24 آذر (15 دسامبر 2017) نیز در کنسرواتور چایکوفسکی که یکی از سالن‌های بزرگ و معتبر شهر مسکو است این اجرا ادامه خواهد داشت.

«روس لان میلد زیخوف» وزیر فرهنگ جمهوری اوستیای شمالی ـ آلانیا، از تماشاگران ویژه کنسرت پیام عزیزی به همراه گروه موسیقی «باقدسیان» بود؛ وی که خود فارغ التحصیل دانشگاه عالی موسیقی مسکو است با تقدیم تقدیرنامه عالی افتخاری از پیام عزیزی تقدیر کرد؛ در این لوح تقدیر آمده است: تقدیرنامه عالی افتخاری وزیر فرهنگ جمهوری اوستیای شمالی ـ آلانیا، به جناب آقای پیام عزیزی برای هنر فوق‌العاده عالی و شرکت در کنسرت ولادی قفقاز تقدیم می‌گردد.

در کنسرت کشور روسیه، مجموعه‌ای از موسیقی عرفانی و خانقاهی، موسیقی ایرانی، موسیقی فولکلور مناطق مختلف کُردستان از جمله؛ هورامی، لیلاخ و سنندج، بادینی و کرمانجی، سقز و مکریان و مجموعه موسیقی کوردی شهری که توسط پیمان سلیم‌فرد آهنگسازی و تنظیم شده است با صدای پیام عزیزی اجرا شد.

کنسرت پیام عزیزی به همراه گروه موسیقی عرفانی «باقدسیان» در روسیه با همت سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در این کشور فراهم شده است و این گروه موسیقی در روزهای حضور خود با رییس و دانشجویان مدرسه عالی فرهنگ موسیقی جمهوری استیای شمالی و همچنین با گروه فولکلور شهر ولادی قفقاز دیدار کردند و برای دانشجویان رشته موسیقی کارگاه‌های موسیقی کُردی را در آنجا برگزار کردند.

نوازندگان گروه موسیقی «باقدسیان» که پیام عزیزی را در کنسرت روسیه همراهی می‌کردند عبارتند از: پیمان سلیم‌فرد ـ سرپرست گروه و نوازنده سنتور، مختار زندسلیمی ـ نوازنده دف، افشین خرامان‌پور ـ نوازنده تنبک، فراز معروفی ـ نوازنده کمانچه و ساسان زندکریمی ـ نوازنده عود و بم تار.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها