در حالی که سال 2017 رو به اتمام است و همه در حال آماده شدن برای کوچ به سال 2018 هستند، زمان آن رسیده تا نگاهی به بهترین گوشی‌های معرفی شده در سال جاری بیاندازیم.
کد خبر: ۱۱۰۲۳۸۴
با بهترین گوشی‌های سال 2017 آشنا شوید؛ پرچمدارانی از بهترین کمپانی‌ها[آذر ماه 1396] + عکس

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از دیجی‌رو، امسال سال بسیار خوبی برای دنیای گوشی های هوشمند بود و دو کمپانی جدید توانستند خودشان را در بین بهترین‌ها جای کنند، اما با این حال قیمت گوشی‌های رده بالا با افزایش روبرو شد و تولید کنندگان به نحوی توانستند این قیمت را با طراحی گوشی های بدون حاشیه، توجیه نمایند.

اپل آیفون 10، آیفون 8 و آیفون 8 پلاس

عملکردی نرم و روان، دوربین عالی اما گران‌قیمت

امسال اپل 3 گوشی جدید معرفی کرد، یک پرچمدار با قیمت 1000 دلار به نام آیفون 10 «iPhone X» با طراحی جدید، صفحه نمایش لب به لب و تکنولوژی فیس آی‌دی و دو گوشی دیگر به عنوان جانشین های نسل قبلی. هر 3 گوشی جدید اپل دارای دوربین اصلی بسیار خوب هستند اما آیفون ایکس و آیفون 8 پلاس به دوربین دوگانه مجهز شده‌اند. تله دوربین(دوربین دوم) به شما اجازه می‌دهد زوم بهتری داشته باشید و تصاویر پرتره خوبی همچون دوربین های پیشرفته‌ی DSLRs شکار کنید. حتی دوربین سلفی آیفون 10 نیز توانایی ثبت تصاویر پرتره با پس زمینه قابل تنظیم را دارد اما دو گوشی دیگر فاقد این قابلیت هستند. هر سه گوشی از تراشه‌ی A11 اپل قدرت می‌گیرند و عملکردشان بسیار سریعتر از هر گوشی دیگری است.

آیفون 10، آیفون 8 و آیفون 8 پلاس از تکنولوزی شارژ بیسیم Qi پشتیبانی می‌کنند، اما شما باید شارژر وایرلس را خودتان به صورت جداگانه تهیه کنید.

در اینجا سوالی به وجود می‌آید که چرا شما باید از آیفون های جدید استقبال کنید؟! عملکردی بسیار روان و اکوسیستم غنی از انواع اپلیکیشن‌ و بازی‌ها، پشتیبانی بلند مدت اپل و انتشار به روز رسانی های پی در پی برای رفع مشکلات برای چندین سال و در نهایت دوربین عالی آیفون های جدید را در بین بهترین گوشی های سال 2017 جای داده است. هر چند نباید از قیمت بالای آنها هم چشم پوشی کرد!
سامسونگ گلکسی نوت 8، گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس

ظاهری بسیار زیبا از جنس فلز و شیشه، دوربین فوق‌العاده و تاچ ویز بهتر

سامسونگ نیز در سال جاری 3 گوشی پرچمدار معرفی کرد» گلکسی نوت 8 به همراه S Pen به عنوان پرچمدار فبلت‌ها و گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس با طراحی بسیار مشابه اما بدون قلم.
طراحی سامسونگ به کمال رسیده است و استفاده این کمپانی از فلز و شیشه در این سه گوشی، باعث شده که گلکسی نوت 8 و سری گلکسی اس 8 کاملا حس یک گوشی با کیفیت را به کاربر منتقل کنند. دوربین بسیار با کیفیت، طول عمر باتری طولانی تر، و همچنین نمایشگر امولد فوق العاده، از ویژکی های اصلی این سه گوشی است.

هر سه گوشی سیستم عامل اندروید را اجرا می کنند و رابط کاربری تاچ ویز در این گوشی ها، بسیار بهتر از قبل شده است. قدرت و عملکرد این گوشی ها نیز بسیار خوب است، هر چند که نباید انتشار به روز رسانی و پشتیبانی بلند مدت را از سامسونگ انتظار داشت!

اگر استفاده‌ای از قلم دارید، گلکسی نوت 8 می تواند یک انتخاب بسیار عالی باشد هر چند که قیمت این گوشی بسیار بالاست! همچنین نوت 8 اولین گوشی کره‌هاست که به دوربین دوگانه مجهز شده و شما به وسیله آن می‌‎توانید تصاویر بسیار حرفه‌ای پرتره ثبت کنید. گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس این قابلیت‌ها را با خود به همراه ندارند اما عملکرد آنها بسیار قابل قبول است و اگر دوربین دوم و قلم برایتان مهم نیست، انتخاب شایسته‌ای هستند.

گوگل پیکسل 2 و گوگل پیکسل 2 ایکس ال

بهترین عملکرد اندروید، آپدیت طولانی مدت و بهترین دوربین

گوگل، بسیار جدی‌تر از گذشته در حال ساخت گوشی‌های اختصاصی خود است و در سال جاری دو گوشی جدید را از خط پیکسل معرفی کرد: پیکسل 2 و گوگل پیکسل 2 ایکس ال

گوگل پیکسل 2 ایکس ال «Google Pixel 2» دارای نمایشگری بدون حاشیه بوده و باتری آن نیز به اندازه خود گوشی بزرگ است. هر چند یک سری مشکل جدی در نمایشگر این گوشی دیده شده و کاربران از مشکلات آن گلایه دارند، اما پیکسل 2 این مشکلات را با خود به همراه ندارد و تا به حال گزارشی مشابه برای این گوشی منتشر نشده است.

آیا شما باید پیکسل های 2017 را بخرید؟ این دو گوشی از سخت افزار بسیار قدرتمند بهره می برند و دوربین آنها نیز بهترین دوربین حال حاضر گوشی‌های هوشمند است. همچنین آپدیت هایی که برای اندروید منتشر می‌شود به سرعت برای پیکسل 2 و پیکسل 2 ایکس ال تا چندین سال ارائه خواهد شد، اما مشکلاتی که این گوشی ها دارند و عدم وجود آنها در ایران، خرید این گوشی ها را کمی با تردید و مشکل روبرو کرده است.
ال جی وی 30 «LG V30»

بهترین گوشی تاریخ ال جی

بهترین گوشی تاریخ ال جی بی شک وی 30 است. این گوشی دارای نمایشگری بدون حاشیه با قابلیت FullVision است که تصاویر را به بهترین شکل ممکن و بدون هیچ پرشی به نمایش می‌گذارد. هرچند در اوایل عرضه از وجود ایراداتی در نمایشگر این گوشی خبر رسید اما به نظر نمی‌رسد که این مشکلات گسترده باشد! از قابلیت های ال جی وی 30 «LG V30» می توان به دوربین با کیفیت، اسپیکرهای فوق العاده و طراحی مناسب اشاره کرد. این گوشی از رابط کاربری اختصاصی ال جی بهره می برد اما قیمت آن همچون پرچمدارهای سامسونگ و اپل بالا است!
وان پلاس 5 تی «OnePlus 5T»

طراحی شیک، صفحه نمایش خوب با قیمت فوق العاده

آخرین گوشی‌ای که در سال جاری و به تازگی رونمایی شد، وان پلاس 5 تی است. این گوشی دارای نمایشگر بدون حاشیه از نوع امولد است و طول عمر باتری طولانی‌ای دارد. رابط کاربری اندروید این گوشی بسیار دوست داشتنی است و سخت افزار قدرتمند به کار رفته در آن، عملکردی روان را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. هرچند دوربین وان پلاس 5 تی آنقدر که باید خوب نیست، اما اختلاف زیادی هم با دیگر گوشی های پرچمدار معرفی شده ندارد. قابلیت تشخیص چهره این گوشی نیز به خوبی عمل می‌کند.

مهم ترین نکته در انتخاب وان پلاس 5 تی به عنوان یکی از بهترین گوشی های سال 2017 ، قیمت آن است. این گوشی با سخت افزار بسیار مناسب و به عنوان یک پرچمدار، تنها نصف پرچمداران دیگر کمپانی ها، قیمت دارد!
هواوی میت 10 پرو «Huawei Mate 10»

یک گوشی بزرگ با باتری بزرگ و طراحی مناسب

آخرین گوشی لیست بهترین گوشی های سال 2017، هواوی میت 10 پرو است. میت 10 پرو مانند دیگر گوشی هایی که معرفی کردیم، از طراحی بدون حاشیه برخوردار است.

تراشه‌ی اختصاصی هواوی در این گوشی به کار رفته که سیستم یادگیری ماشین و هوش مصنوعی از قابلیت‌های برجسته آن می‌باشد. همچنین این گوشی به دوربین با کیفیت مجهز شده و طراحی آن نیز با اینکه متفاوت بوده، اما دوست داشتنی است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها