اچ تی سی امروز در مراسمی همزمان در نیویورک، لندن و تایپه از دومین پرچمدار خود در سال 2017 رونمایی می‌کند. با این حال امروز ویدیو تبلیغاتی از یو 11 در یوتوب منتشر شد.
کد خبر: ۱۰۳۱۲۵۶
تصاویر جدیدی از گوشی اچ تی سی یو 11 منتشر شد!

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از دیجی رو،‌ با توجه به این ویدیو، لبه‌های خمیده حساس به لمس بزرگترین ویژگی این گوشی خواهد بود. این ویدیو چند ساعت پس از انتشار، حذف شد به همین دلیل تصاویری از آن را در این مطلب قرار دادیم.

لبه‌های حساس به لمس و فشار یو 11 برای شما این امکان را فراهم می‌کند تا بتوانید از طریق آن‌ها کارهای زیادی از جمله دسترسی و کنترل برخی برنامه‌ها مانند دوربین و دستیار گوگل انجام دهید. شما می‌توانید میزان فشار دلخواه خود برای کار کردن با لبه‌ها را از تنظیمات گوشی تغییر دهید.

در همین حال گزارش دیگری حاکی از این است که یو 11 در چین با دستیار هوشمند Baidu’s DuerOS عرضه خواهد شد. دلیل آن هم فقدان برخی امکانات گوگل در چین است.
مشخصات اچ تی سی یو 11 که تقریباً از آن اطمینان داریم، شامل موارد زیر است:

صفحه نمایش LCD 5.5 اینچی با رزولوشون QHD،
پردازنده اسنپدراگون 835 همراه با 6 گیگابایت رم،
بدنه خمیده در پشت و جلو (مانند یو 11 اولترا)،
دوربین پشتی 12 مگاپیکسلی
و دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی است.

همچنین جک 3.5 میلی‌متری هدفون در یو 11 حذف شده که باید دید اچ تی سی چه جایگزینی برای استفاده هدفون‌ها در این گوشی، ارائه خواهد کرد. مشخصات بیشتر و قیمت این گوشی امروز در مراسم معرفی آن مشخص خواهد شد.

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها