در سیمای مرکز ایلام سریال تلویزیونی شکر تلخ بزودی آماده پخش میشود.
کد خبر: ۱۵۶۱۵۴

این سریال که برای پخش از یکی از شبکههای سراسری آماده میشود توسط احمد کاوری کارگردانی شده است. شکر تلخ به تهیهکنندگی هومن کبیری و مرتضی هواسی در 13قسمت 45 دقیقهای تهیه خواهد شد.
رضا رویگری، شیرین بینا، نگین صدقگویا، مجید مشیری، شهرام عبدلی، امیر غفارمنش، علی اسیوند، علی سلیمانی، حسن تسعیری، اسماعیل سلطانیان، محسن قاضیمرادی، مرتضی ضرابی، ارسطو خوشرزم، فرامرز واحد، مسعود شریف، فواد احدیصابر، حسین جعفری و مریم رهبری بازیگرانی هستند که در این پروژه تلویزیونی در نقشهای مختلف ظاهر شدهاند.
فیلمنامه این سریال توسط احمد کاوری و سعید تشکری نوشته شده است در ساخت این سریال حسن سلطانی (تصویربردار)، فرخ فدایی و شهاب رضایی (صدابردار)، بابک شعاعی (طراح گریم)، سمیرا شجاعی (طراح صحنه و لباس)، سحاب زریباف و حسن شجاعی (عکس)، علیمحمد کاظمیفر(ناظر کیفی)، پیمان پناهی و فرهود مدیحی (آهنگسازان) و بهرام کیانفر (تدوین) همکاری کردهاند.
داستان شکر تلخ روایتگر مرد سابقهداری به نام رسول است که سالها درگیر فعالیتهای غیرقانونی بوده است اما به دلیل عشق و علاقه به خانواده تصمیم به بازگشت میگیرد اما انجام این کار آنقدرها هم که او فکر میکند ساده نیست.
شکر تلخ در حال حاضر در آخرین مراحل میکس قرار دارد و تا چند روز آینده آماده پخش خواهد شد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها