به آمریکا هم گل می‌زنیم

جلال چراغپور می‌گوید ما گلزن‌ترین تیم گروه هستیم

به آمریکا هم گل می‌زنیم

۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۵ | نظر

هر چقدر نتیجه دیدار با انگلیس بدبینی زیادی را بین اهالی فوتبال به وجود آورد، اما برتری دو گله مقابل ولز همه چیز را تغییر داد. الان هم همه بر این باور هستند که تیم‌ملی فوتبال ایران به عنوان تیم دوم به مرحله بعد صعود می‌کند از جمله جلال چراغپور.

سیلاب اشک در «ماراکانا»

21روایت از 21جام‌جهانی قبلی

سیلاب اشک در «ماراکانا»

۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۰ | نظر

جنگ‌جهانی دوم آنچنان گرد زشت و متعفنی بر سراسر جهان پراکنده کرد که تقریبا همه چیز را تحت تاثیر خود قرار داد. یکی از این موارد جام‌جهانی فوتبال بود که به دلیل وقوع جنگ جهانی 12سال تعطیل شد.

عکس | مسی از مارادونا گذشت و به رونالدو رسید

جام جهانی 2022 قطر

عکس | مسی از مارادونا گذشت و به رونالدو رسید

۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۷ | نظر

فوق ستاره تیم ملی فوتبال آرژانتین با گلی که در دیدار برابر مکزیک به ثمر رساند از رکورد گلزنی مارادونا در جام جهانی گذشت و به رکورد رونالدو رسید.

صعود زودهنگام خروس‌ها

فرانسه با عبور از دانمارک، اولین تیم مرحله یک هشتم نهایی لقب گرفت

صعود زودهنگام خروس‌ها

۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۱ | نظر

هیچ تیمی به اندازه تیم ملی فرانسه با غایب و مصدوم به جام‌جهانی نرسید و حتی دو بازیکن این تیم در زمان حضور در قطر، فرصت بازی در این جام را از دست دادند.

جان هردمن

جان هردمن

۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۰ | نظر

جان هردمن، متولد سال ١٩٧۵ دورهام انگلیس و به گفته خودش، فوتبال را با عشق به دیگو مارادونا شناخت و عاشق آن شد. او پس از تلاش بسیار بازیکن خوبی نشد اما توانست سرمربی موفقی شود.

تاریخ‌سازبعدی چه کسی است؟

تاریخ‌سازبعدی چه کسی است؟

۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۸ | نظر

رامین رضاییان از حضور در جام‌جهانی ناامید بود. او اصولا در برنامه‌های دراگان اسکوچیچ هیچ نقشی نداشت. سرمربی پیشین تیم‌ملی ایران به طور رسمی در برنامه‌های تلویزیونی می‌گفت دفاع راستی که می‌خواهد به هیچ وجه بازیکنی با مشخصات رامین نیست.

رکب «کی‌روش» به جاسوس تیم‌ملی!

کارلوس ترکیب تیم‌ملی را پنهان کرد

رکب «کی‌روش» به جاسوس تیم‌ملی!

۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۰ | نظر

معمولا ترکیب تیم‌ها قبل از مسابقه اعلام می‌شود و حتما در خبر‌ها دیده‌اید که ساعاتی پیش از شروع بازی، ترکیب تیم‌ها می‌آید، ولی اگر به اخبار قبل از دیدار ایران و ولز دقت کنید، متوجه می‌شوید کی‌روش در این زمینه تعلل به خرج داد. حالا دلیل چه بود؟ چرا کی روش باید ترکیب تیم‌ملی را به جای آن‌که حداقل ساعت ۱۱صبح در اختیار رسانه‌ها قرار دهد، ساعت۱۲:۱۵ دقیقه اعلام کند؟

تحقق عینی یک «رویا»

داستان برادران ویلیا‌مز در تیم‌های اسپانیا و غنا

تحقق عینی یک «رویا»

۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۷ | نظر

حدود یک سال پیش مهمترین دلخوشی خانواده ویلیامز این بود که هر دو پسرشان در تیم اتلتیک بیلبائو بازی می‌کنند و این‌که شاهد به ثمر نشستن تلاش‌هایشان بودند؛ اما شاید هیچ کدام از اعضای این خانواده تصور نمی‌کردند شاهد بازی هر دو پسرشان در جام‌جهانی قطر باشند، آن هم دردو تیم متفاوت.

حالا می‌خواهیم صعود کنیم

گفت‌وگوی اختصاصی با سیدمجید حسینی

حالا می‌خواهیم صعود کنیم

۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۸ | نظر

برای آدم‌ها، زندگی روند یکسانی ندارد. گاهی در باتلاق هم می‌توان به خوشبختی رسید. مهم نیست بازنده باشید، مهم این است که بعد از شکست بتوانید روی پا بایستید. درست مثل بعضی از بازیکنان تیم‌ملی. درست مثل روزبه چشمی یا سیدمجید حسینی... مدافع میانی تیم‌ملی در دیدار انگلیس شب بدی را تجربه کرد.

ببینید | برخاستن از آتش

ببینید | برخاستن از آتش

۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۰۵:۴۲ | نظر

برد دلچسب ایران در برابر ولز و افزایش امید به اولین صعود تاریخ تیم ملی ایران به دور بعدی باعث یک وفاق جمعی در جامعه امروز شده است، از نوع شادمانی مردمان این سرزمین پس از برد در جام جهانی گرفته تا سیل محصولات فرهنگی که در همین فاصله کوتاه منتشر شده است، نمونه‌اش موشن گرافیک تازه خانه طراحان انقلاب که با عنوان «تا پای جان برای ایران» با تصاویری از بازیکنان تیم ملی ایران و البته مردم و اقوام مختلف این سرزمین منتشر شده است. همه چیز حالا مهیای رویارویی ایران در روز سه شنبه برای صعود است. اتفاقی که می‌تواند به شادمانی جمعی مردم ایران بینجامد.

«مسی» به فریاد آرژانتین رسید

جام جهانی ۲۰۲۲ قطر

«مسی» به فریاد آرژانتین رسید

۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۰۰:۳۵ | نظر

تیم ملی فوتبال آرژانتین که دیدار اول خود را به عربستان واگذار کرده بود، با پیروزی برابر مکزیک به جام برگشت.