ساخت ربات کوهنورد که از دیوار صاف بالا میرود!
استاد دانشگاه کارنگی ملون، ربات چهارپایی به نام لوریس را رونمایی کرده است که میتواند از سطح عمودی و ناهموار بالا برود.
استاد دانشگاه کارنگی ملون، ربات چهارپایی به نام لوریس را رونمایی کرده است که میتواند از سطح عمودی و ناهموار بالا برود.
تاثیر برنامههای هوش مصنوعی بر امنیت سایبری در حال افزایش است که باعث میشود هکرها سرعت عمل و پیچیدگی حملات آنلاین خود را افزایش دهند.
شرکتی دانشبنیان با استفاده از فناوری هوش مصنوعی و بلاکچین، بازیهای دیجیتال را تولید و تجاریسازی کرده است. این بازیها با تمرکز بر روی گیمیفیکیشن و ارتقای کیفیت، به عنوان ابزاری برای آموزش و سرگرمی مخاطبان خانگی، آموزشگاهی، و کاربران شخصی عرضه میشوند.
ازجمله قابلیتهای مفید هدفنهای گوگل پیکسل بادز پرو ترجمه همزمان است. در این مطلب توضیح میدهیم که چگونه با هدفنهای پیکسل بادز پرو میتوان ترجمه همزمان انجام داد.
دستگاه میز ورزشی پرتاب توپ همراه با انجام محاسبات ریاضی توسط واحد فناور در پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان ثبت اختراع شد.
پیش از فصل تعطیلات، گوگل مپ قابلیتهای جدیدی را دردسترس قرار داده و به مردم اجازه میدهد به مکانها رأی دهند. همچنین فیلترهایی برای مسیرهای حملونقل عمومی منتشر میشود.
«ایلان ماسک»، مدیرعامل اسپیسایکس، درجلسهای برتمایل خود برای استفاده از قدرتمندترین راکت جهان، یعنی استارشیپ برای پروازهای مسافربری بین شهرهای بزرگ تأکید کرد. باچنین راکت قدرتمندی میتوان در۶۰دقیقه بهدورترین نقطه زمین سفر کرد.
نمایشگاهCES ،نمایشگاه عرضه نو آوریها در زمینه تکنولوژی است. این نمایشگاه در ژانویه هر سال شروع به کار میکند. محل کنونی این نمایشگاه در درهٔ لاس وگاس ایالت نوادا در آمریکا قرار دارد. این نمایشگاه بازدید برای عموم ندارد و فقط با مجوز میتوان وارد آن شد.
شرکت آلمانی«زایس» امسال فناوری شیشه هوشمند چند منظوره خود را به نمایش گذاشت که میتواند محتوای هولوگرافیک و واقعیت افزوده را روی سطح شفاف شیشه برای مواردی مانند نمایشگرهای HUD در خودروها، عناصر کنترل سه بعدی در خانههای هوشمند وحتی ضبط یک ویدئو از وسط یک صفحه شیشهای ارائه کند.
پلتفرم های هوش تجاری برای ادامه مشارکت مشاغل در بازار رقابتی بسیار مهم هستند. آنها عملکردهای متعددی را برای مشاغل انجام میدهند، از جمله درک پایه مصرفکننده، پیشبینی فروش و سود، بصری سازی تغییرات عرضه در طول زمان، تجزیه و تحلیل نتایج کمپین های بازاریابی و... .