خداحافظی با API، سلام به گفتوگویویدئویی
توییتر در تجارت اصلی تبلیغات خود با بحران مواجه است، زیرا یکی از مدیران ارشد این شرکت اخیرا به کارمندان اطلاع داده که درآمد روزانه نسبت به سال گذشته ۴۰درصد کاهش یافته است. این خبر که اولینبار توسط The Information گزارش شد، در پی گزارشهایی منتشر شد که نشان میدهد بیش از 500 تبلیغکننده برتر توییتر از زمانی که ایلان ماسک، مدیرعامل توییتر، این پلتفرم را بهعهده گرفته است، هزینه کردن تبلیغات را در این پلتفرم متوقف کردهاند. کاهش مداوم تجارت تبلیغاتی توییتر باعث میشود که این شرکت در سال 2023 شکست بخورد و این موضوع جدیدی نیست، چرا که ماسک هم قبلا آن را اعلام کرده بود.