استقبال از بهار در مشهد با کاشت ۱۴ میلیون بوته گل
قائم مقام ستاد مناسبتهای شهرداری مشهد گفت: ویژه برنامههای استقبال از بهار متناسب با شرایط موجود در این کلانشهر در حال انجام است و برای آرامش روان و تقویت روحیه شهروندان ۱۴ میلیون بوته گل در سطح شهر کاشته شده است.