سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اینکه برخی از ما انتظار پیروزی پرگل دارند برایم مهم نیست بلکه فقط و فقط باید تلاش کنیم تا دربی را ببریم، حالا با چه نتیجه‌ای خیلی اهمیت ندارد.
کد خبر: ۹۹۹۷۵۵
برانکو: اتفاق خاصی رخ ندهد خیلی راحت از گروه‌مان در آسیا صعود می‌کنیم

به گزارش جام جم آنلاین ، برانکو ایوانکوویچ در پایان تمرین امروز پرسپولیس در یک نشست خبری در حضور اصحاب رسانه، اظهار داشت: به استقلال بابت برد روز گذشته تبریک می‌گویم و برای آنها آرزوی موفقیت می‌کنم. نتایج استقلال در بازی‌های گذشته درخشان بوده و این مسئله نشان می‌دهد که چه دربی سختی پیش رو داریم.

رفیعی از ناحیه کمر احساس درد می‌کند
وی با اشاره به مصدومان تیمش تصریح کرد: بازیکنان اوکراینی مصدوم هستند و محسن ربیع‌‌خواه به تازگی تمریناتش را آغاز کرده است. سروش رفیعی هم برای گرفتن عکس از کمر خود به پزشک مراجعه کرده است. او در بازی با تراکتورسازی آسیب دید و از ناحیه کمر احساس درد می‌کند.

کسی نمی‌تواند بگوید برنده دربی چه تیمی است
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد اینکه استقلال در دیدارهای گذشته نتایج خوبی گرفته و چطور بازیکنانش را برای دربی توجیه خواهد کرد، گفت: ابتدا باید بگویم که آنها باید برای بازیکنان ما راه حل داشته و حساب باز کنند. باز هم می‌گویم استقلال استحقاق شکست السد را داشت، اما این بار دربی را پیش رو دارند. من دربی‌های زیادی را تجربه کرده و می‌دانم هر دربی شرایط خاص خودش را دارند. برنده از قبل مشخص نیست و بازیکنان به تنهایی در زمین تصمیم‌گیرنده هستند. درست است که فاصله امتیازی ما با استقلال بیشتر است، اما کسی نمی‌تواند بگوید برنده چه تیمی است.

در دربی بحث سرحال نبودن و خستگی مطرح نیست
برانکو در خصوص اینکه برخلاف استقلال که 120 دقیقه مقابل السد بازی کرد، تیمش فرصت بیشتری برای استراحت داشته است، گفت: بازیکنان ما را در تمرین امروز دیدید و اینکه تمرین سختی را پشت سر گذاشتیم. پنج روز تا زمان دربی باقی مانده و آنها زمان کافی برای استراحت دارند. در دربی بحث سرحال نبودن و خستگی مطرح نیست و همه دوست دارند بخشی از دربی باشند.

مهم‌ترین مسئله، کار، کار و کار است
وی در خصوص عملکرد خوب ژاوی در بازی با استقلال یادآور شد: ژاوی یکی از بهترین هافبک‌های دنیا بوده است. او در دوران بازیگری‌اش دچار این بدشانسی شد که هم مسی بازی می‌کرد و هم رونالد و به همین خاطر توپ طلا را نگرفت. مهم‌ترین مسئله، کار، کار و کار است. ژاوی روز گذشته کیفیت خود را نشان داد و ثابت کرد که چرا یکی از بهترین هافبک‌های دنیاست.

بازیکنان دوست دارند همه جزئیات را بدانند
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در رابطه با جلسه روز گذشته بازیکنان پرسپولیس با مدیران این باشگاه گفت: این بحث بین بازیکنان و مدیرعامل است. ما بازی‌های سختی از جمله دیدار با استقلال، سپاهان، الهلال عربستان و ... را در پیش داریم و طبیعی است تمایل داریم که مشکلات را به بهترین نحو حل کنیم. از طرفی بازیکنان دوست دارند همه جزئیات را بدانند. بازیکنانم با فوتبال زندگی می‌کنند و جلسه روز گذشته آنها ارتباطی بین بازیکنان و باشگاه بوده است.

چه کسی گفته بازیکنان ما دیروز تمرین نکردند؟!
«برخی مدعی شده بودند بازیکنان پرسپولیس دیروز تمرین نکرده‌اند. این مسئله برای تیم شما مشکل‌ساز شده است؟»، برانکو در واکنش به طرح این موضوع گفت: چه کسی گفته بازیکنان ما دیروز تمرین نکردند؟! ما دیروز برنامه داشتیم که بازیکنان اصلی برنامه تمرینی جداگانه‌ای با بازیکنان اصلی داشته باشند از این جهت که آنها یک بازی سنگینی مقابل تراکتورسازی انجام داده بودند. از طرفی برنامه تمرین جداگانه برای بازیکنان ذخیره داشتیم. یک برنامه هم برای گرفتن عکس برای مسابقات لیگ قهرمانان آسیا داشتیم. در واقع تمرین روز سه‌شنبه ما استراحت فعال بود که طبق برنامه انجام شد، من نمی‌دانم چه کسی گفته ما تمرین نکردیم! واقعاً عجیب است.

مهاجم الاهلی خیلی خطرناک است
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره صعود الوحده به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا و هم‌گروهی تیم پیشین او با پرسپولیس خاطرنشان کرد: من مقابل الوحده تیم سابقم انگیزه شخصی ندارم. ما فقط می‌خواهیم بازی‌های خود در آسیا را با برد پشت سر بگذاریم. به این خاطر من دیروز چوک دستیارم را به امارات فرستادم تا بازی الوحده و الوحدان را شاهد باشد. می‌دانستیم که الوحده این بازی را می‌برد، چرا که آنها تیم بسیار بهتری بودند. از تیمی که من مربی‌اش بودم فقط سه بازیکن در تیم الوحده باقی مانده‌اند، یک دروازه‌بان و دو بازیکن دیگر. ضمن اینکه باید بگویم من از تیگالی که مهاجم بسیار خطرناکی است این شناخت را دارم که او در پنج سال اخیر هر تیمی رفته کمتر از 20 گل نزده است و خیلی باید مراقب او باشیم.

برانکو در پاسخ به سؤال یکی از خبرنگاران راجع به اینکه در این فرصت باقی‌مانده در شروع لیگ قهرمانان آسیا تیمش بازیکنی جذب خواهد کرد یا نه، عنوان کرد: ما لیستی را که باید به لیگ قهرمانان آسیا ارسال می‌کردیم، فرستاده‌ایم. به نظر شما چه کسی را باید به لیست اضافه می‌کردیم؟ در این مقطع فصل هیچ باشگاهی بازیکن خوب خود را آزاد نمی‌کند، مگر اینکه چند میلیون دلار به آنها پول بدهیم.

اتفاق خاصی رخ ندهد خیلی راحت از گروه‌مان در آسیا صعود می‌کنیم
وی درباره اینکه کیفیت تیمش به کیفیت تیم‌های بین‌المللی آسیا رسیده است یا نه، گفت: من به شما اعلام می‌کنم اگر اتفاق خاصی رخ ندهد و بازیکن مهمی از ما مصدوم نشود خیلی راحت از گروه‌مان صعود کرده و حتی به مرحله بعد می‌رویم، اما برای این کار باید همین شرایطی که داریم را حفظ کنیم. ما تا به حال نشان داده‌ایم که چه کیفیت بالایی داریم، اما از شما خبرنگاران می‌پرسم چرا در مورد لیگ قهرمانان سؤال می‌کنید؟ اما از شما خبرنگاران می‌پرسم چرا در مورد لیگ قهرمانان آسیا سؤال می‌کنید، ما دربی را پیش رو داریم!

لیست‌مان پر است و جا برای جذب شهباززاده نداریم
در ادامه خبرنگار دیگری از برانکو پرسید چرا محمدامین آرام‌طبع به پرسپولیس بازگشت در حالی که او را نمی‌خواستید و آیا به دنبال جذب شهباززاده هستید یا نه، که سرمربی پرسپولیس تأکید کرد: آیا ما جا برای جذب شهباززاده داریم؟! من قبلاً گفته‌ام لیست بالای 23 سال‌مان پر است. در مورد آرام‌طبع هم باید بگویم او نتوانست برای جدایی از باشگاه به توافق لازم برسد و مجبور شد به تمرینات برگردد. البته او در لیست ما برای لیگ قهرمانان آسیا حضور ندارد.

بازی روز یکشنبه یک دربی است بین استقلال و پرسپولیس و نه منصوریان و برانکو
برانکو در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه «شما تا حالا نتوانسته‌اید منصوریان را شکست دهید آیا روز یکشنبه موفق به این کار خواهید شد؟»، گفت: آیا من با منصوریان بازی دارم؟ بازی روز یکشنبه یک دربی است بین استقلال و پرسپولیس و نه منصوریان و برانکو. خیلی مهم نیست که من تا حالا منصوریان را نبرده‌ام، بلکه مهم موفقیت باشگاه است. من و منصوریان تا یک حدی می‌توانیم تیم را برای بازی آماده کنیم و وقتی سوت داور به اعلام شروع بازی به صدا درمی‌آید، آن وقت این بازیکنان هستند که در زمین تصمیم می‌گیرند.

حتماً برای غیبت کمال راهکار پیدا می‌کنیم
وی راجع به غیبت کمال کامیابی‌نیا و اینکه او قصد دارد از شهاب کرمی به جای هافبک دفاعی تیمش استفاده کند یا نه، خاطرنشان کرد: کرمی فقط امروز را با ما تمرین کرده و آیا می‌شود او را در دربی در ترکیب اصلی قرار داد؟! ما حتماً برای غیبت کمال راهکار پیدا می‌کنیم. اگرچه کمال بازیکن شایسته‌ای است اما تیم ما تیمی نیست که به فرد وابسته باشد و مثل بازی‌های قبلی برای غیبت بازیکنان اصلی‌مان راه‌حل پیدا خواهیم کرد.

باید دربی را ببریم، با چه نتیجه‌ای خیلی اهمیت ندارد
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه امیدوار است دربی زیبایی را شاهد باشد، افزود: پرسپولیس و استقلال بازی‌های اخیر خود را با پیروزی پشت سر گذاشتند و در بهترین شرایط مقابل هم قرار می‌گیرند. از همین رو من امیدوارم یک بازی جوانمردانه و زیبا را شاهد باشیم. اینکه برخی از ما انتظار پیروزی پر گل دارند برای من مهم نیست بلکه فقط و فقط باید تلاش کنیم تا دربی را ببریم، حالا با چه نتیجه‌ای خیلی اهمیت ندارد.

برانکو همچنین در واکنش به شایعاتی که درباره مشکلات مالی بازیکنان پرسپولیس به گوش می‌رسد گفت: من اصلاً در مورد این مسائل با بازیکنان صحبت نکردم. فقط از باشگاه پیگیر این قضیه شدم که آنها گفتند همه چیز مرتب است و پرداخت‌ها به موقع انجام می‌شود.

استقلال هم مثل ما شرایط ایده‌آلی دارد
وی در پایان در مورد سؤال خبرنگار دیگری که از او پرسید پرسپولیس شرایط نسبت به استقلال خیلی بهتر است و از این رو می‌تواند این بازی را راحت ببرد، اظهار داشت: من بارها این مسئله را گفته‌ام که در دربی شرایط دو تیم هیچ اهمیتی ندارد. ما دو سال پیش وقتی برای بقا می‌جنگیدیم مقابل استقلال قلعه‌نویی که برای قهرمانی می‌جنگید به پیروزی یک بر صفر رسیدیم. این را هم بگویم که شما فراموش کرده‌اید استقلال هم مثل ما پنج شش بازی اخیر خود را با پیروزی پشت سر گذاشته و شرایط ایده‌آلی دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
محسن
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۰
۰
۰
نه... نترس! اونجا آسیاست... لیگ ایران نیست كه اتفاق خاصی بیفته!!!!!!

نیازمندی ها