بیستمین جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز استان‌ها، شهریور سال آینده به میزبانی استان فرهنگی کردستان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۹۹۱۴۹

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، استاندار کردستان با حمایت از برگزاری بیستمین جشنواره تولیدات مراکز صداوسیما گفت: یکی از جشنواره‌هایی که می‌تواند به معرفی کردستان و به تصویر کشیدن توانمندی‌های آن کمک کند، جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز صداوسیماست.

عبدالمحمد زاهدی حضور هنرمندان و فعالان فرهنگی 33 مرکز صداوسیما از 30 استان کشور را اقدامی خوب برای ارتقای هنر در کشور و توسعه فعالیت‌های صداوسیما دانست و افزود: این جشنواره به علت بازتاب گسترده خود در سطح ملی، زمینه‌ای برای توسعه استان کردستان خواهد بود.

زاهدی به توافق صورت گرفته با معاونت امور استان‌های سازمان صداوسیما برای برگزاری بیستمین دوره جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز استان‌ها در سنندج اشاره کرد و گفت: این جشنواره شهریور سال آینده به مدت سه روز با شرکت 33 مرکز استانی صداوسیما برگزار خواهد شد.

وی با بیان این‌که به فرموده رهبر معظم انقلاب، کردستان یک استان فرهنگی است، تصریح کرد: مطمئنم مردم کردستان با توجه به غنای فرهنگی خود نهایت همکاری را برای برگزاری مطلوب و بی‌نظیر این جشنواره به کار خواهند بست.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها