سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه ۹۶ در مجلس با اشاره به تصمیمات این کمیسیون برای اجرای هدفمندی یارانه ها در سال جاری گفت:مبلغ یارانه اشخاص نیز در سال ۹۶ همانند سال ۹۵ پرداخت خواهد شد و تغییری پیدا نمی کند.
کد خبر: ۹۹۵۹۸۱
میزان یارانه نقدی در سال 96 تغییر نمی کند

به گزارش جام جم آنلاین از خانه ملت، محمدمهدی مفتح در مجلس در نشست کمیسیون تلفیق بودجه 96با اشاره به تصمیمات این کمیسیون برای اجرای هدفمندی یارانه ها در سال جاری گفت: مبلغ 48 هزارمیلیارد تومان به انواع روش های نقدی و غیرنقدی پرداخت به خانوارهای هدف و نیازمند پرداخت می شود که مبلغ یارانه اشخاص نیز در سال 96 همانند سال 95 پرداخت خواهد شد و تغییری پیدا نکرد.

خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی به میزان 20 درصد حداقل حقوق را دریافت می کنند.

سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه 96 در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد:تنها متناسب با احکام برنامه ششم توسعه مشخص شد که خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی به میزان 20 درصد حداقل حقوق را دریافت کنند که این مبلغ به یارانه آنها اضافه خواهد شد و تامین منابع این پرداخت ها از محل حذف یارانه افراد پردرآمد صورت خواهد گرفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۳
ملول
United States
۰۸:۲۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
۰
۰
آیا مسئولان واقف هستند كه بخش زیادی از جامعه دچار فقر و نداری هستند و بدلایل متعدد:
1- یا از منظر متولیان كمیته امداد -بهزیستی و... مشمول نمیشوند
2-یا عزت نفسان آنها را وادار به تحمل میكند

آیا نمیبایست یارانه ها متناسب با تورم، افزایش یابد؟
سعید
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۹
هزینه های آب و برق و ... همه احتیاجات ممكنه مردم در هر سال افزایش پیدا كردند و همچنان این یارانه به میزان خود ثابت مانده ، در صورتی كه قرار بود در طی چند مرحله با توجه به میزان تورم ، یارنه ها افزایش یابند ، تا كی مردم قشر ضعیف و كم درآمد باید تحت فشار قرار بگیرند ،و مسئولین هیچ توجه ایی به این موارد نداشته باشند ؟ تا كی ... ؟
یاسمن
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۳
۰
۰
یارانه را برای مردان متاهلی كه درس خوانده اند و بیكار هستند و سرپرست خانوار هستند و منبع درآمدی ندارند بالا ببرید بخدا خیلی از جوانها هستند كه تحصیلكرده هستند و بیكارند و ازدواج كرده اند عده ای خانمهایشان شاغل هستند و هزینه زندگی واقعا فشار زیادی بر آنها وارد میكند. لطفا یا حق عائله مندی به اینگونه زنان بدهید تا كمك خرجشان باشد یا یارانه شان را افزایش دهید چون واقعا افتضاحه وضعیت زندگیشان مشقت باره. زن كارمند با یك حقوق ناچیز كه با توجه به اینكه هم پای آقایان كار میكنند اما از دریافت حق عائله مندی بی بهره هستند . هزینه اجاره مسكن و آب و برق و گاز و تلفن و فرزندان با یك حقوق میچرخد شما را به خدا یارانه ها را برای سرپرستان خانواده هایی كه شاغل نیستند بالا ببرید یا اینكه حقوق خانمهای اینگونه افراد را با دریافت عائله مندی لحاظ كنید

نیازمندی ها