تیم فوتبال پرسپولیس در هفته نوزدهم لیگ برتر برابر تیم صبای قم به برتری رسید تا فاصله امتیازاتش با تراکتورسازی در بالای جدول را به شش امتیاز برسد.
کد خبر: ۹۹۵۵۴۳
تخته گاز قرمزها در پیست قهرمانی

به گزارش جام جم آنلاین از مهر، در آخرین دیدار از هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال تیم های پرسپولیس و صبا از ساعت ۱۶:۵۰ امروز شنبه به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه ۲ بر صفر به سود پرسپولیس به اتمام رسید. حنیف عمران زاده (۷۳ - گل به خودی) و رامین رضائیان (۸۳ - پنالتی) برای پرسپولیس گلزنی کردند.

در این بازی که در ورزشگاه یادگار امام (ره) قم برگزار شد، پرسپولیس با ترکیب علیرضا بیرانوند، صادق محرمی، حسین ماهینی، محمد انصاری، رامین رضائیان (سامان نریمان جهان ۹۱)، کمال کامیابی‌نیا، محسن مسلمان (حمیدرضا طاهرخانی - ۹۳)، سروش رفیعی، وحید امیری (پریموف - ۸۷)، علی علیپور و الکسی پلی یانسکی بازی را آغاز کرد. حضور مدافع اوکراینی به جای سیدجلال حسینی محروم، نکته ترکیب بازی امروز بود. مهدی طارمی و فرشاد احمدزاده دیگر غایبان پرسپولیس در این مسابقه بودند.

هر دو تیم در نیمه اول چهره هجومی از خود به نمایش گذاشتند؛ بخصوص تیم صبا که با استفاده از امتیاز میزبانی دو بار دروازه پرسپولیس را تا آستانه فروریختن پیش برد ولی عملکرد علیرضا بیرانوند در یک صحنه مانع گلزنی صبا شد. همچنین یکی از توپهای خطرناک صبای قم توسط رامین رضائیان از روی خط دروازه بیرون کشیده شد.

قطع مدام و پی در پی تصاویر تلویزیونی در نیمه اول، کیفیت و عملکرد بازیکنان دو تیم را برای بینندگان تحت تاثیر قرار داده بود؛ هرچند این مشکل بعد از ۲۰ دقیقه برطرف شد و تلاش بازیکنان دو تیم در ادامه نیمه اول ثمری نداشت تا کار با همان نتیجه تساوی بدون گل خاتمه یابد.

در نیمه دوم این پرسپولیس بود که تهاجمی تر کار را شروع کرد. شاگردان برانکو ایوانکوویچ با محوریت سروش رفیعی حملاتی را روی دروازه صبا شکل دادند ولی این موقعیتها راه به جایی نبرد. بازیکنان صبا در معدود فرصتهایشان در این نیمه، در دقیقه ۶۵ شوتی را روانه دروازه پرسپولیس کردند که با فاصله کم از زمین بیرون رفت.

در نهایت این تیم پرسولیس بود که در دقیقه ۷۳ روی یک ضربه کرنر موفق شد به گل برسد. ضربه ارسالی بعد از برخورد با سر وحید امیری، به حنیف عمران زاده مدافع صبا خورد و وارد دروازه این تیم شد.

در دقیقه ۸۱ بود که داور، برخورد مدافع صبای قم با رامین رضائیان در محوطه جریمه صبا را پنالتی تشخیص داد. رضائیان در دقیقه ۸۳ خودش این پنالتی را با یک ضربه «چیپ» به گل تبدیل کرد تا سرخپوشان به گل دوم خود برسند.

در ادامه تلاش بازیکنان دو تیم ثمری نداشت و بازی با همان دو گل خاتمه یافت.

پرسپولیس با این نتیجه، ۴۴ امتیازی شد و فاصله امتیازاتش با تراکتورسازی که در رده دوم قرار دارد، به ۶ امتیاز رسید. صبا هم با این باخت ۱۳ امتیازی و در رده پانزدهم باقی ماند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها