رئیس فراکسیون امید مجلس در واکنش به سوالی درباره اتهامات «حسین فریدون»، گفت: هرکس تخلف کرده باید با وی برخورد شود.
کد خبر: ۹۹۴۰۰۷
عارف:شاید روحانی برای انتخابات نیاید

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از فارس، محمدرضا عارف رئیس فراکسیون امید مجلس و رئیس شورای عالی سیاست‌‌گذاری اصلاح‌طلبان امروز در نشست خبری خود در پاسخ به سوال خبرنگار ایرنا که درباره گمانه‌زنی برخی اصولگرایان در مورد عبور شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان از حسن روحانی در انتخابات ریاست جمهوری سال 96 پرسیده بود، بیان داشت: شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان در انتخابات سال 94 مجلس شورای اسلامی با توجه به ضرورت‌ها تشکیل شد و اکنون نیز مهم‌ترین راهبرد آن ادامه مسیر سال 92 و حفظ دستاوردهای آن است.

رئیس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی همچنین در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه کاندیداتوری شما برای ریاست جمهوری و اینکه برنامه‌ای برای این موضوع دارید یا خیر،‌ گفت: اصولا ذات اصلاح‌طلبی «من» شدن نیست. این جبهه بزرگ و مردمی بر اساس خرد جمعی کار می‌کند. هیچ فرد یا افراد خاصی دستور نمی‌دهد ذات اصلاح‌طلبی این است که دستورپذیر نیست. مبنای ما خرد جمعی است و تصمیم حضور یا عدم حضور افراد بر عهده شورای عالی سیاست‌گذاری است. طبیعتا این شورا از نظر مشورتی بزرگان استفاده می‌کند اما تصمیم اصلی را شورا می‌گیرد. در دوره آینده هم برای انتخابات ریاست جمهوری تصمیمات شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان است که ملاک عمل قرار خواهد گرفت.

عارف ادامه داد: نظر شخصی بنده این است که حتی‌الامکان همین مسیر سال 92 را ادامه دهیم و جریان اصلاح‌طلب و شورای سیاست‌گذاری باید از روحانی حمایت کند. البته این نظر شخصی من است و به شرطی حمایت می‌کنیم که ایشان آمادگی داشته باشد و مایل باشد که حضور پیدا کند ولی شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان هنوز وارد این مصادیق نشده و تصمیمی نگرفته است.

وی افزود:شاید روحانی خسته شده باشد و برای انتخابات نیاید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۳
فرشته
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۳۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۵
۰
۰
خدا از زبانت بشنوه ........
الهی آمین
الو123
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۱۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۵
۰
۰
در كل اصلاح طبان باید بكشن كنار نه فقط روحانی! هرچند حتی چشم روحانی هم آب نمی خوره كه كنار بره !!
كاظم
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۴۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۸
۰
۰
چهار سال بدون رییس جمهور هم باشیم هیچ اتفاق خاصی نمی افته ! ایران كه پر شده از اختلاس و رانت !! همه هم كه ذخایر نظام هستند و طلبكار مردم !!!

نیازمندی ها