دربار سلطنتی انگلیس که همیشه موافقان و مخالفان خود را داشته با کوچک ترین حرکت زیر ذره بین رسانه ها قرار میگیرد.
کد خبر: ۹۹۲۲۳۴
شاهزاده انگلیسی در آغوش گرفتن فرزندش را کسر شان می داند!

به گزارش جام جم آنلاین ، توجه رسانه ها در دربار انگلیس روی سه نفر بیشتر از همه است. پرنس ویلیام و پرنس هری فرزندان چارلز ولیعهد انگلیس و البته همسر ویلیام یعنی کیت میدلتون. رسانه های عامه پسند انگلیسی که هر چند وقت یکبار موضوع بی اهمیتی درباره این خاندان را سوژه می کنند اکنون بر روی این موضوع تمرکز کرده اند که چرا ویلیام در ملاعام دختر یک ساله اش پرنسس شارلوت را بغل نمی کند؟ در تمامی مراسم ها و مهمانی هایی که پرنس ویلیام و همسرش کیت و البته دو فرزندشان یعنی جرج سه ساله و شارلوت یک ساله حضور داشته اند ویلیام هرگز در هنگام در آغوش کشیدن دختر خود مشاهده نشده است.

برخی بر این باورند که ویلیام 35 ساله به عنوان پادشاه آینده بریتانیا کسر شان می داند که دختر خود را بغل کند، نظریه ای بسیار عجیب که از سوی موافقان خاندان سلطنتی بریتانیا رد می شود چرا که پیش از این بارها ویلیام در حالی که پسر خود جرج را در آغوش کشیده رویت شده است.

با این حال در تمامی عکس های خانوادگی و البته حضور این خانواده در مراسم های مختلف شارلوت همیشه در آغوش مادرش بوده. گویا افراد درجه یک دربار بریتانیا نباید در ملاعام فرزند خود را در آغوش بکشند. این کار نوعی کسر شان برای پادشاه انگلیس محسوب می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها