مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری خراسان‌رضوی :

آسیب‌های اجتماعی رو به زنانه شدن است

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری خراسان‌رضوی گفت: براساس نظر متخصصان و کارشناسان حوزه اجتماعی آسیب‌های حوزه اجتماعی رو به زنانه شدن است.
کد خبر: ۹۹۲۰۲۸

فرشته سلجوقی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه آسیب های اجتماعی وقتی زنانه شود، خانواده به خطر می افتد، اظهار کرد: زن خانواده به عنوان محور و ستون اصلی خیمه خانواده وقتی آسیب ببیند، سایر اعضای خانواده نیز در معرض آسیب قرار می‌گیرند.

وی با اشاره به اینکه امکان ندارد مادری که مشکل دارد بتواند بچه سالم داشته و بخوبی وظیفه همسری و مادری خود را انجام دهد، عنوان کرد: شهروند قانون مدار نیز تحت تاثیر همین قانون قرار می گیرد و با مشکلاتی مواجه می شویم.

سلجوقی با اعلام اینکه آسیب‌های غالب در حوزه زنان تفاوت چندانی با حوزه مردان ندارد، گفت: متاسفانه اعتیاد، خشونت، سرقت، طلاق و مشکلات موجود در فضای مجازی از جمله آسیب های شایع در بین زنان است.

وی با بیان اینکه خشونت خانگی در مورد زنان و کودکان رو به افزایش است، افزود: متاسفانه تمامی این آسیب‌ها خانواده را مورد تهاجم قرار داده است.

مدیر کل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری خراسان رضوی با بیان اینکه 17 آسیب اجتماعی اول کشور ریشه در مسائل فرهنگی دارد، بیان کرد: همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند زنان مدیران فرهنگی خانواده هستند و مدیریت پنهان خانواده برعهده زنان است.

سلجوقی گفت: دیده شده که اگر به جامعه زنان ازطریق آموزش، اطلاع رسانی و توانمند افزایی به قدر کافی بها دهیم، می توانیم در جهت کاهش رشد آسیب‌ها به توفیقات خوبی دست یابیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها