وقتی داورزنی مخالفانش را به یک فنجان قهوه دعوت می‌کند

استویچف را می‌آوریم، کولاکویچ و جیانی هم در راهند

محمدرضا داورزنی، رئیس فدراسیون والیبال بعد از چند ماه رایزنی بالاخره پای نخستین مربی اروپایی را برای مذاکره بیشتربه تهران باز کرد. او در کنفرانس خبری دیروز در جمع خبرنگاران گفت: رادوستین استویچف، مربی بلغاری برای مذاکره نهایی یکشنبه هفته آینده به تهران می‌آید. او با این که بعد از مهلتش گفته بود نمی‌تواند با فدراسیون ایران همکاری کند، اما با پافشاری من برای مذاکره رودررو، بالاخره قبول کرد 15 دی در صوفیه صحبت کنیم. ما در دو جلسه سه ساعت و نیمی، روند کلی کار ده سال گذشته را بررسی کردیم. بعد از آن او را به تهران دعوت کردم تا از نزدیک شرایط و امکانات والیبال ایران را ببیند و بعد تصمیم بگیرد. این کار نشان می‌دهد ما با اسم‌ها بازی نکردیم.
کد خبر: ۹۹۱۷۵۰

به گفته او، مرد بلغاری پنج روزی در تهران می‌ماند: استویچف عصر یکشنبه هفته آینده وارد تهران می‌شود و پنج روزی مهمان ماست تا مذاکرات نهایی را انجام دهیم و چهارشنبه هم بازی‌های لیگ ایران را می‌بیند.

او امیدوار است کار با استویچف برای تیم ملی در همین مقطع تمام شود: مذاکره با استویچف چرخش زیادی داشت. قرار است مربی به ایران بیاید که فکرش را هم نمی‌کرد. تلاش می‌کنیم تا استویچف سرمربی تیم ملی شود و امیدوارم این اتفاق بیفتد، اما نمی‌توانم قرارداد نهایی با او را از هم‌اکنون ضمانت بدهم.

رئیس فدراسیون والیبال البته بجز او نامزد دیگری هم دارد: کولاکویچ هم دو هفته بعد می‌آید تا مذاکره رودررو داشته باشیم. او 10 ـ 11 سالی مربی تیم ملی صربستان بود، نسلی که اینک در تیم ملی صربستان می‌بینید دست پرورده او هستند. او کارنامه قابل قبولی دارد. آندره آ جیانی هم جدیدترین گزینه ماست که از او برنامه خواسته‌ایم.

داورزنی معتقد است سیچلو ماموریتش را مثل قبل انجام می‌دهد: سیچلو تا سال آینده با ما قرارداد دارد. او اینک ماموریت قبلی‌اش یعنی بررسی و ارزیابی بازیکنان لیگی را انجام می‌دهد. او یا دستیار سرمربی تیم ملی می‌شود یا سرمربی یکی از تیم‌های ملی والیبال.

داورزنی درباره شراکت پسرش با سعید معروف و ارتباط خودش با این دو نفر می‌گوید: چند جوان با هم کار اقتصادی می‌کنند و ربطی هم به تیم ملی ندارد. ارتباط این مساله به تیم ملی ظلم است. هر کسی ابهامی دارد، می‌تواند به دستگاه‌های نظارتی مراجعه و هر جا رانتی بوده برخورد کنند. شما می‌توانید سری به کافه آنها بزنید و یک فنجان قهوه مهمان من باشید.

استعفا در والیبال

دیروز در حاشیه نشست خبری اعلام شد: عبدالعظیم عزیزخانی، رئیس سازمان والیبال ساحلی استعفا کرد. عزیزخانی دلیل استعفای خود را مشغله کاری در دانشگاه آزاد برشمرد. او در حالی استعفا کرده است که 27 بهمن، دومین دوره تور جهانی سه ستاره والیبال ساحلی کیش با حضور 63 تیم شروع می‌شود.

اهل جریان‌های سیاسی نیستم

کنفرانس خبری داورزنی به ارتباط نامش در فهرست اصولگرایان هم کشیده شد و برخی خبرنگاران ازجمله خبرنگار جام‌جم از رئیس فدراسیون والیبال توضیح خواستند که وی گفت: من اهل سیاسی کاری نیستم. به نظر من یکی از‌ آفت‌های جامعه ما فعالیت سیاسی مدیران اجرایی است. قضیه از این قرار بود که مقرر شد برای وحدت ملی و انسجام نیروهای انقلابی کاری انجام شود و من هم از آن استقبال کردم.

بعد از 24 ساعت فهرستی اعلام شد که نام من هم در آن بود. بلافاصله موضع سیاسی اعلام‌شده را تکذیب کردم و گفتم که یک مدیر اجرایی و ورزشی حرفه‌ای هستم و اعتقادی به این خط ‌کشی‌ها ندارم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها