به تازگی مایکروسافت از بزرگترین بروزرسانی خود در ویندوز ۱۰ صحبت کرده است. این شرکت با اضافه کردن قابلیت جدیدی به نام Game Mode سعی در بهتر کردن اجرای بازی ها و ایجاد لذت بیشتر برای علاقمندان به بازی دارد.
کد خبر: ۹۹۱۵۳۴
اجرای بهتر بازی‌ها در ویندوز ۱۰ با قابلیت جدید Game Mode

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از کلیک، مایکروسافت قصد دارد به‌ زودی بزرگ ‌ترین بروز رسانی را برای ویندوز ۱۰ منتشر کند. اکنون این شرکت از ورود قابلیت جدیدی با نام Game Mode به سیستم عامل جدید خود خبر می‌دهد که باعث بهبود عملکرد بازی‌ها خواهد شد.

به گفته‌ شرکت مایکروسافت، قرار دادن ویندوز ۱۰ روی حالت Game Mode تجربه‌ بی ‌نظیری را از اجرای بازی ‌ها برای گیمرها به ارمغان می ‌آورد.

البته هنوز به‌ طور دقیق مشخص نیست این حالت چه ‌کاری انجام می ‌دهد.

در مورد این قابلیت مایک ایبارا (Mike Ybarra)، مدیر بخش مهندسی ایکس باکس مایکروسافت گفته است:

حالت Game Mode را وارد ویندوز ۱۰ می ‌کنیم تا گیمرها بهتر بتوانند بازی‌ ها را اجرا کنند. قطعا بروز رسانی بعدی برای ورود این قابلیت گسترده و هیجان ‌انگیز خواهد بود. برای آزمایش این قابلیت از تیم Windows Insiders استفاده می کنیم. منتظر جزئیات بیشتری درباره کارکرد و آزمایش Game Mode در آینده باشید.

مایک ایبارا هم چنین در صفحه توییتر خود در این مورد نوشته است که حالت Game Mode ویندوز ۱۰ در نرم ‌افزارهای Win32 و UWP دارای کارکرد است. انتظار داشتیم مایکروسافت این قابلیت را فقط برای بازی ‌هایی که از فروشگاه خودش خریداری‌شده و با نرم‌ افزارهای UWP فعال کند، اما در حال حاضر با واقعیت دیگری مواجه شده‌ایم.

به این ترتیب کاربران ویندوز اینسایدر می ‌توانند از این هفته حالت Game Mode را در سیستم‌ عامل خود مشاهده کنند. البته هنوز امکان فعال کردن و استفاده از آن وجود ندارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها