لیگ برتر بسکتبال این‌بار در گرگان و اراک پرحاشیه بود

شهرداری‌های جنجالی

لیگ برتر بسکتبال باز هم حاشیه داشت و این بار جغرافیای حاشیه‌های این لیگ گرگان و اراک بود. تیم بسکتبال شهرداری گرگان با وجود پیروزی بر تیم لوله a.s شیراز در بازی خانگی باز هم نتوانست تماشاگرانش را راضی کند و یک بار دیگر فریاد اعتراض آنها از کادر فنی و برخی بازیکنان در هفته پانزدهم لیگ برتر بسکتبال شنیده شد. تماشاگران ناراضی خواستار برکناری محمدمهدی ایزدپناه، سرمربی تیم گرگانی هستند. شهرداری بعد از شروع این فصل از رقابت‌ها به نخستین پیروزی خانگی خود آن هم برابر تیم دهم جدول رده‌بندی دست پیدا کرد.
کد خبر: ۹۹۱۳۱۸

در اراک، شهرداری این شهر وارد بحران مالی شده است و بازیکنان بامشکلات زیادی دست به گریبان هستند. آنها برای نشان دادن اعتراض خود به مسئولان شهرداری در رختکن ماندند و قرار نبود وارد میدان شوند. محمد کسایی پور، سرمربی تیم اراکی می‌گوید: مدیرعامل و هیات مدیره پیگیر حل این مسائل بودند؛ اما هر هفته و هر روز فقط قول داده می‌شد و اتفاق خاصی رخ نمی‌داد. با وعده هم مشکلی برطرف نمی‌شود. یکشنبه هفته پیش جلسه‌ای با بازیکنان و اعضای تیم برگزار کردیم و شرایط را به طور کامل برای آنها توضیح دادیم و با توجه به قول‌هایی که باز هم داده شد بازیکنان با هم قرار گذاشتند اگر مشکلات برطرف نشد دیگر در زمین حاضر نشوند.

شهرداری کاشان که رقیب همتای اراکی خود بود از این ماجرا به نفع خودش استفاده کرد و با پیروزی به کاشان بازگشت. دیداری که حامد آفاق، کاپیتان تیم اراکی هم درباره اتفاقات آن گفته است: تمامی بازیکنان با غیرتی مثال‌زدنی برای تیم بازی می‌کنند و همگی تیم‌شان را دوست دارند، اما متاسفانه با وجود وعده‌های بسیاری که از سوی مسئولان باشگاه شهرداری به بازیکنان داده شد، نه فقط از قرارداد این فصل بازیکنان حتی یک ریال هم پرداخت نشده است، بلکه مطالبات فصل پیش نیز باقی مانده است.

بازی تیم‌های نفت آبادان و پتروشیمی بندرامام باز هم به‌سود نفت به پایان رسید تا دومین تیم خوزستانی سلطه بسکتبال خود را در دور برگشت هم ثابت کند. این برای دومین بار در طول بازی‌های این فصل است که پتروشیمی بندرامام به نفت آبادان می‌بازد.

تیم‌های شیمیدر تهران و دانشگاه آزاد نیز به ترتیب نیروی زمینی و شهرداری تبریز را شکست دادند. به این ترتیب خبر مربیگری مهران حاتمی در تیم ملی بعد از باخت 63 بر 62 تیمش برابر دانشگاه آزاد خوش یمن نبود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها