سرمربی استقلال می‌گوید اگر هوادار در ورزشگاه بود، تیمش می‌توانست به راحتی استقلال خوزستان را شکست دهد.
کد خبر: ۹۹۱۳۱۵
منصوریان: اگر هوادار داشتیم نتیجه بازی عوض می شد

به گزارش جام جم آنلاین، علیرضا منصوریان در نشست خبری بعد از شکست تیمش برابر استقلال خوزستان با نتیجه 2 بر یک، درباره این بازی گفت: به نظرم می‌شد خیلی راحت برنده بازی باشیم. چهار بار هم حریف به هجده قدم ما نرسید.

او افزود: متاسفانه در خط دفاع بازیکنی ۳۲ ساله را شاهد بودیم. این اشتباه فردی باعث شد ما شکست بخوریم. می شد در جریان بازی ببریم. اواخر بازی شانس مساوی کردن هم داشتیم. از عملکرد تیمم به لحاظ اشتباه فردی راضی نیستم ولی از دوندگی تیمم راضی هستم. اشتباه فردی برای بازیکن بزرگ ممنوع است و روی دو ضد حمله گل خوردیم.

سرمربی استقلال درپاسخ به این سوال که آیا قبول دارد میان جوانان و سایر بازیکنانش بالانس وجود ندارد و اینکه استقلال در این هفته‌ها متهم است که لیدر در زمین ندارد و آیا قبول دارد که در زمان فتح الله زاده برنامه ۹۰ نمی توانست تریبون یک نفر بشود و در نهایت اینکه آیا فقط هواداران استقلال شایسته محرومیت بودند، عنوان کرد: می‌توانم دو مسئله را مطرح کنم. شما خودتان ایده را گفتید و در نهایت دوختید و رفت. من نمی‌توانم جواب شما را بدهم و از فردوسی‌پور می خواهم به حرف شما گوش دهد. شما فضای رسانه ما را زیر سوال بردید. حتی ترکیب بازی بعدی ما را هم گفتید. فکر می کنم شما هدفی را دنبال می کنید و فقط می‌گویم، عادل جان به حرف دوستمان گوش بده.

وی در پاسخ به سوالی درباره عملکرد فنی استقلال و اینکه چرا با وجود پیشرفت استقلال این تیم باخت، گفت: هیچ توجیهی برای اشتباه در نقطه دفاعی تیم وجود ندارد. متاسفانه ما مدلی را بازی کردیم که مورد علاقه استقلال خوزستان بود. من این اشتباه را می‌توانم از حسینی در بازی با گسترش فولاد بپذیرم چون جوان است ولی این اشتباه را از بازیکن بزرگتر تیمم نمی‌پذیرم. شانسی به حریف دادیم و دوبار تنبیه شدیم. می‌شد بازی را به تساوی بکشانیم. در جهان کنار گذاشتن هوادار منسوخ شده است. ما اسپانسر داریم و روی این مسئله حساب کرده است. الان چه چیزی به دست آوردیم؟ 50 هزار نفر می‌آیند و 500 نفر میان آنها می‌آیند و فحاشی می‌کنند. ما باید به خاطر آنها محروم شویم؟ چرا ریشه‌ای درمان نمی کنیم؟ هوادار می آید لذت ببرد ولی این لذت را از هواداران گرفتند. دو دفعه است برای این مسئله ما را محروم می کنند. همه تیم‌ها اینگونه محروم می‌شوند یا با قلم قرمز فقط ما را می‌بینند؟ باید قبول کنیم که استقلال با یار دوازدهمش معنا دارد. ما یک سری موقعیت‌ها را با فشار هواداران به دست می آوریم. اگر هوادار در ورزشگاه بود، شاید شکل بازی عوض می‌شد. اگر 2 هزار هوادار رئال و بارسا فحاشی کنند، می‌شود با آن اسپانسرها محروم شوند؟ من در اروپا بوده‌ام و دیده ام که به مراتب بدتر از اینجا فحاشی می‌شود. مگر می شود هوادار را الک کرد؟ هیچ چیز ما روی برنامه نیست. نمی‌خواهم مثال بزنم ولی بارها در استادیوم‌ها دیده ام که فحاشی می‌کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
نرم افزار موبایل
-
۲۰:۱۳ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۸
۰
۰
بازی قبل را هم با اشتباه داوری برنده شد
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۵۶ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۹
۰
۰
جمع كن همش حرف حرف تا كی فیلم بازی كردن ادامه داره آقای فرش نشده.

نیازمندی ها