معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت از طلب ۱۲ هزار میلیارد تومانی این وزارتخانه از بیمه‌ها خبر داد.
کد خبر: ۹۹۰۷۸۰
طلب ۱۲ هزار میلیارد تومانی وزارت بهداشت از بیمه‌ها

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از مهر، سید علی صدر السادات در مراسم افتتاح مجتمع فرهنگی و رفاهی سلامت خراسان جنوبی گفت: طرح تحول سلامت توفیقات زیادی را داشته است که مهم‌ترین آن رضایت مندی مردمی است.

وی افزود: استان خراسان جنوبی یکی از استان‌های موفق در اجرای این طرح بوده است.

صدرالسادات ادامه داد: در حوزه بهداشت، درمان و آموزش با تلاش همکاران پروژه های متعددی در سطح استان‌ها اجرا شده است.

وی با بیان اینکه در اجرای این طرح و ادامه راه آن سختی‌هایی نیز وجود دارد، گفت: تلاش می‌کنیم تا اشکالات طرح را برطرف و این طرح را توسعه دهیم.

صدرالسادات با بیان اینکه اگر قرار است در حوزه سلامت موفقیتی حاصل شود تنها با همراهی و همکاری کارکنان و کادر درمانی محقق می‌شود، بیان داشت:

بدون سرمایه انسانی نمی‌توانیم در این طرح موفق باشیم.

وی با تاکید بر اینکه باید انگیزه کافی را برای کارکنان خود فراهم کنیم، اظهار کرد: متاسفانه تاکنون نتوانسته‌ایم آنچه که شایسته پرسنل است را برای آنها فراهم کنیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت با اشاره به اینکه کار در حوزه رفاهی کارکنان اقدام تجملاتی نیست، تصریح کرد: موضوع ورزش کارکنان ضرورتی اجتناب ناپذیر است که باید مورد توجه قرارگیرد.

صدرالسادات با بیان اینکه ورزش کارکنان باید جزء وظایف سازمانی باشد، افزود: اگر به این حوزه توجه نداشته باشیم در مأموریت‌های خود که نیروی انسانی سرمایه اصلی برای اجرای کارها است موفق نخواهیم بود.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت با اشاره به اینکه هم اکنون وزارت بهداشت به لحاظ مالی در وضعیت خوبی نیست، گفت: بیش از ۱۲ هزار میلیارد تومان طلب از بیمه‌ها داریم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها