قهرمان المپیک ۲۰۱۲ لندن به استفاده ابزاری از نام و تصویرش برای تبلیغ ماری‌جوانا واکنش نشان داد.
کد خبر: ۹۹۰۱۰۶
واکنش بهداد سلیمی به استفاده ابزاری از نامش برای تبلیغ ماری‌جوانا!

به گزارش جام جم آنلاین ،بهداد سلیمی در گفت‌و‌گو با تسنیم، در خصوص استفاده ابزاری از نامش برای تبلیغ ماری‌جوانا در یک سایت آلمانی اظهار داشت: متاسفانه یک سایت آلمانی عکس من را با ماری‌جوانا منتشر و یک سایت داخلی نیز همین خبر را منعکس کرده است.

وی افزود: قصد پیگیری جدی این موضوع توسط فدراسیون را دارم و قطعا با کسانی که شیطنت و از نام من استفاده ابزاری کرده‌اند، برخورد خواهم کرد.

دارنده مدال طلای جهان و المپیک در پاسخ به این سؤال که آیا تاکنون از نزدیک ماری‌جوانا دیده است یا خیر، خاطرنشان کرد: اصلا ندیده‌ام ولی اسمش را شنیده بودم.

سلیمی درباره حضور سلطانی‌فر در اردوهای تیم ملی عنوان کرد: وزیر شخص محترمی است و به صورت سرزده به اردو آمد تا شرایط وزنه‌برداران را بسنجد. وی انرژی بسیار مثبتی دارد و امیدوارم با حضور سلطانی‌فر شاهد اتفاقات خوبی در ورزش باشیم.

وی گفت: چند وقتی است که تمرینات را آغاز کرده‌ام و می‌خواهم در لیگ با تیم ذوب‌آهن روی تخته بروم تا کم کم آمادگی لازم را کسب کنم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
نیكو
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۱۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۶
۰
۰
این بی صفتها قصد و نیت پلیدشان فقط خدشه دار كردن این قهرمان ماست .قهرمان دردل ما جای دارد . فدراسیون باید با این قضیه برخورد شدید كند . چطور المان به خودش اجازه میدهد تا به ورزشكاران ما اهانت كند. هر چند از كشوری مانند المان كه در زمان جنگ تحمیلی به دشمن ما مواد شیمیایی میفروخته وازاین راه كاسبی میكرده این حركات بعید نیست .
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها