سخنگوی کمیسیون تلفیق برنامه ششم:

حداکثر حقوق مدیران دولتی 12.6 میلیون تومان شد

در گفتگوی ویژه خبری مطرح شد

نباید فاصله حقوق بیش از 20 درصد باشد

امشب در برنامه گفتگوی ویژه خبری با حضور دوتن از نمایندگان مجلس به بررسی ششمین لایحه برنامه توسعه پرداخته شد.
کد خبر: ۹۹۰۱۰۱
نباید فاصله حقوق بیش از 20 درصد باشد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،حمیدرضا حاجی بابایی، رئیس کمیسیون تلفیق برنامه ششم مجلس و محمدرضا پور ابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس امشب25 دی ماه در برنامه گفتگوی ویژه خبری به بررسی ششمین لایحه برنامه توسعه پرداختند.

حاجی بابایی، رئیس کمیسیون تلفیق برنامه ششم مجلس در ابتدا در پاسخ به سوال اول مجری برنامه پیرامون اولویت‌های ششمین لایحه برنامه توسعه گفت: 30 اولویت برای برنامه ششم توسعه در نظر گرفته ایم ، که برای هر اولویت بسته ای تعریف شده است به طوری که هیچ یک از این اولویت ها از سوی نمایندگان مجلس حذف نشد.

وی با تاکید بر اینکه، برنامه ششم توسعه برنامه ای است که مردم با تمام ابعاد آن رابطه ارگانیک دارند عنوان کرد: مردم از تفاوت و تبعیض گلایه مند هستند به طوری که، در سال های اخیر با کارهای انجام شده مردم بیشتر در فقر فرو رفته اند.

رئیس کمیسیون تلفیق برنامه ششم مجلس با اشاره به اینکه، میانگین دریافتی افراد در کمیته امداد و بهزیستی برای سال آینده180 هزار تومان است ادامه داد: علاوه بر180 هزار تومان نیز یارانه دریافت خواهند کرد.

توانمند سازی فقرا یکی از اولویت‌های برنامه ششم توسعه است

حاجی بابایی با بیان اینکه، توانمند سازی فقرا یکی از اولویت‌های برنامه ششم توسعه است گفت: نباید فاصله حقوق بیش از 20 درصد باشد.

وی با اشاره به اینکه، تعداد زیادی شرایط عضو شدن در کمیته امداد و بهزیستی را دارند اما به دلیل نداشتن اعتبار در صف انتظار مانده اند بیان کرد: سه- چهار دهک پایین جامعه با مشکلات اساسی و کلیدی روبرو هستند.

حاجی بابایی با بیان اینکه، صدها هزار نفر به صورت شرکتی مشغول به کار هستند افزود: این عده به دنبال استخدام هستند لذا برای رعایت عدالت باید حقوق ها متناسب شود به طوری که این مسئله برای دولت بار مالی ایجاد نمی کند.

رئیس کمیسیون تلفیق برنامه ششم مجلس با تاکید بر ضرورت رعایت نظام عادلانه پرداخت گفت: برای دو نفری که در یک وزارتخانه کار می کنند و شغل یکسانی دارند نباید فاصله حقوق بیش از20 درصد باشد.

وی ادامه داد: برای بازنشستگان مصوب شده که از تاریخ96/1/1 میانگین حقوق دو سال آخرشان ملاک حقوق قرار بگیرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
صمد
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۴۳ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۶
۰
۰
180هزار تومان = نوزده میلیون تومان حقوق مدیران چند برابر میشود
نرم افزار موبایل
-
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۸
۰
۰
سلام لطفا بگویید كه مستمر بگیران از كار افتاده چه اندازه افزایش داره
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها