علیرضا جهانبخش با توپ پر برگشت. همین چند روز پیش بود که او در گفت‌وگو با روزنامه جام‌جم گفت می‌خواهد در نیم‌فصل دوم لیگ هلند خوش بدرخشد. او گفته بود: «در نیم فصل اول مشکلاتی داشتم. مادرم بیمار بود و این مساله روی روحیه‌ام تاثیر داشت. با مربی‌ام حرف زدم و او هم نظرش این بود کمی از زمین فوتبال دور باشم...» علیرضا در همان مصاحبه گفت: «می خواهم در نیم‌فصل دوم عملکرد بهتری داشته باشم و جواب حمایت‌های باشگاه و هواداران را بدهم...».
کد خبر: ۹۹۰۰۶۶

علیرضا خیلی زود برای درخشش استارت زد. او در بازی آلکمار و ایگلز فوق‌العاده ظاهر شد. علیرضا دو گل زد و یک پاس گل هم داد تا با تمجید همگان روبه رو شود. علیرضا پس از این اتفاق، حرف‌های تازه‌ای می‌زند و با روحیه بالایی می‌گوید: «از دو گل و یک پاس گلی که دادم، بسیار خوشحالم. امیدوارم این وضعیت تداوم داشته باشد و بتوانم بازی‌های بهتری هم برای آلکمار انجام دهم.»

او درباره گل فوق‌العاده‌ای که با شوت از راه دور زد و احتمالا نامزد بهترین گل هفته می‌شود، توضیح می‌دهد: «خب من تمرین شوتزنی می‌کنم و خودم این نوع گل‌ها را دوست دارم.» علیرضا که هفته گذشته پرده از بیماری مادرش برداشت، در پاسخ به این سوال که آیا او در ورزشگاه حضور داشت یا نه، می‌گوید: «نه مادرم در ورزشگاه نبود، اما قطعا از تلویزیون بازی من را دیده است و حتما به من افتخار خواهد کرد. من هم این دو گل را تقدیم به او می‌کنم.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها