مدیر جشنواره موسیقی فجر درپی ناهماهنگی به‌وجود آمده در ورود مخاطبان به کنسرت ژیوان گاسپاریان، گفت: با توجه به اتفاق ناگوار ارتحال آیت‌الله هاشمی رفسنجانی که همه ما را متاثر و غافلگیر کرد و تغییراتی را در زمان برگزاری و جدول اجراها به‌وجود آورد، امیدواریم مخاطبان و مردم ما را عفو کنند، زیرا این اتفاق عمدی نبوده است.
کد خبر: ۹۸۹۹۹۲

حمیدرضا نوربخش در گفت‌وگو با ایسنا، توضیح داد: به‌دلیل شرایطی که وجود داشت و نبودن جا در تالار وحدت برای برگزاری اجرای کنسل‌شده گاسپاریان و به فروش نرفتن تمام بلیت‌های اجرای این هنرمند، به این نتیجه رسیدیم که همه مخاطبان دو اجرای ژیوان گاسپاریان در تالار وحدت و برج میلاد، به برج میلاد بیایند، زیرا این سالن ظرفیت زیادی دارد.در این مدت کم، فرصت پس دادن بلیت‌های اجرای تالار وحدت به مخاطبان وجود نداشت.

نوربخش در پاسخ به این پرسش که با توجه به این‌که فرصت برگشت دادن بلیت‌ها وجود نداشت، چرا مسئولان بخش کنترل بلیت به مخاطبان گفتند، مبلغ بلیت‌ها به حساب‌شان واریز شده است؟ گفت: این موضوع به‌دلیل اطلاع نداشتن افراد هماهنگ‌کننده بلیت‌ها بوده است؛ در واقع، پول بلیت‌ها به خریداران برگرداننده نشده است، اما کسانی که بلیت تالار وحدت را تهیه‌ کردند، توانستند به داخل سالن بیایند و طبق آمار ما، یک نفر هم بیرون سالن نماند.

او در پاسخ به این پرسش که آیا امکان انتقال اجراهای دو روز اول که کنسل شدند، به شکل برنامه‌ریزی‌شده اولیه به روزهای دیگر وجود داشت؟ گفت: خیر؛ به‌دلیل این‌که تالار وحدت بلافاصله پس از اختتامیه جشنواره موسیقی، در اختیار جشنواره تئاتر فجر قرار می‌گیرد، این امکان برای ما وجود نداشت و ما ترجیح می‌دادیم، اختتامیه در همان روز (اول بهمن‌ماه) برگزار شود.

او همچنین درباره اضافه شدن دو اجرا به اجراهای محمد علیزاده در بخش پاپ جشنواره پس از تغییر جدول، گفت: با توجه به درخواست و استقبال مخاطبان از برخی اجراها، اگر فضایی وجود داشته باشد، باید بتوان از آن فضا استفاده کرد. اجرای علیزاده هم به نظر می‌آمد با استقبال زیادی روبه‌رو شود و به همین دلیل، خواستیم از فضایی که در برج میلاد وجود دارد، برای این کار استفاده شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها