انگار پروسه انتخاب سرمربی تیم ملی والیبال به روزهای آخرش رسیده است. با این که قرار بود محمد رضا داورزنی 12 آذرماه سرمربی را یک هفته‌ای معرفی کند، اما نشد. او با گزینه‌های روی میزش به توافق نرسید تا همان موقع رئیس فدراسیون بگوید: عجله‌ای برای انتخاب سرمربی ندارد و حتی اگر تا 20 بهمن و شروع پلی‌آف سرمربی نهایی شود،خوب است.
کد خبر: ۹۸۹۹۴۷

اما حالا او حرف از انتخاب سرمربی در این هفته می‌زند. حتی می‌گوید: یک یا دو گزینه نزدیک به شرایط ما این هفته به تهران می‌آیند تا با مذاکره نهایی،قرارداد ببندد. در لیست او اسم مائورو بروتو ایتالیایی، ایگور کولاکوویچ صربستانی و خاویر وبر آرژانتینی دیده می‌شود. هر چند رئیس فدراسیون ظاهرا گزینه جدیدی را هم به لیستش اضافه کرده که اسمی از آن نمی‌برد. محمود افشار دوست، دبیر فدراسیون اما بی خبر است: من حرف‌های آقای داورزنی را شنیده‌ام. حتما خبر جدیدی دارد، اما واقعا نمی‌دانم جریان چیست. هیچ صحبتی با او نکرده‌ام.

امیر خوش‌خبر، سرپرست تیم ملی والیبال هم می‌گوید: ما بجز وبر، بروتو و کولاکوویچ گزینه دیگری نداریم. به احتمال زیاد هم همین هفته سرمربی مشخص می‌شود. قرار است یک نفر از بین آنها به تهران بیاید. کسی هم که به تهران می‌آید برای مذاکره نهایی می‌شود دیگر. او البته درباره نفر جدید یک احتمال می‌دهد؛ استویچف: درست است که استویچف در مذاکرات گفت دوست ندارد تیمش بازنده باشد، اما هنوز پرونده‌اش کاملا برای فدراسیون بسته نشده است. کورسوی امیدی برای توافق با او وجود دارد. به نظرم مشکلاتش حل شود،دیگر مساله‌ای نیست و می‌آید. با این حال سرپرست تیم ملی والیبال معتقد است کولاکوویچ، سرمربی سابق تیم ملی صربستان به نیمکت تیم ملی والیبال نزدیک تر است: کولاکوویچ در اولویت است؛ چرا که هم علاقه‌مند است به ایران بیاید، هم رزومه خوبی دارد. عملکردش با تیم صربستان هم خوب بود و از همه مهم تر خیلی خوب به جوانان بها می‌دهد و تیم می‌سازد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها