ادامه بدبیاری های گواردیولا

شکست سنگین منچسترسیتی

هفته بیست و یکم لیگ برتر جزیره از ساعت 16 دیروز با دیدار تاتنهام و وست‌بروم‌ویچ آغاز و با هفت دیدار دیگر دنبال شد. شاید مهم‌ترین بازی دیروز، مسابقه چلسی در خانه لسترسیتی بود؛ دیداری که ساعت 21 دیشب آغاز شد. البته آرسنال هم مهمان سوانسی بود که این بازی برای آرسنال و مدعیان مهم بود.
کد خبر: ۹۸۹۹۳۹

اما مهم‌ترین بازی این هفته امشب در اولدترافورد برگزار می‌شود. دیداری که برای ژوزه مورینیو و شاگردانش بسیار حیاتی و حساس است. منچستریونایتد بعد از روزهای خوب ابتدای فصل، وارد روزهای خاکستری خود شد؛ اما خیلی زود از روزهای بحرانی فاصله گرفت و حالا 11 دیدار بدون شکست را پشت سر گذاشته است. رکوردی که مورینیو امیدوار است در بازی امشب هم شکسته نشود. مورینیو درباره بازی امشب گفت: لیورپول حریفی سخت برای ما خواهد بود. من خیلی امیدوار هستم شاگردانم مانند روزهای قبل، نمایشی در حد خود و تیمشان ارائه کنند. آنها شایسته نتایج اخیر بوده‌اند.

اگر بتوانیم در بازی با لیورپول نتیجه دلخواه را به دست بیاوریم، شاید امیدهایمان برای قهرمانی زنده شود. البته من می‌دانم شاگردانم در این راه تنها هستند چون تماشاگران یونایتد نمی‌توانند ترسی در دل بازیکنان حریف ایجاد کنند و امشب هم قطعا خاموش خواهند نشست تا بازی را تماشا کنند!

لیورپول، تیمی که با یورگن کلوپ متحول شده، این روزها حال خوبی ندارد. شکست در بازی رفت نیمه‌نهایی جام اتحادیه آنها را از نظر روحی ضعیف کرده و اگر در بازی امشب هم شکست بخورند، وارد بحران خواهند شد. کلوپ درباره بازی امشب گفت: نگران نتیجه نیستم. شاید هم هستم؛ اما چیزی که برای من ارزش بیشتری دارد، روحیه تیم برای بردن‌های بیشتر و تکرار موفقیت‌هاست. دوست دارم تیم من همیشه به پیروزی فکر کند و با شکست غریبه باشد. منچستریونایتد 39 امتیازی و رده ششمی از ساعت 19 و30دقیقه امشب میزبان لیورپول 44 امتیازی و رده دومی است. منچستریونایتد در صورت برد در بازی امشب برای رسیدن به چلسی که به تنهایی در صدر جدول است، انگیزه‌های فراوانی پیدا خواهد کرد.

اما امروز یک دیدار دیگر هم برگزار می‌شود و اورتون 30 امتیازی و رده هفتمی در خانه از منچسترسیتی 42 امتیازی و رده چهارمی پذیرایی می‌کند.

برنامه بازی‌ها:

اورتون ـ منچسترسیتی، ساعت 17

منچستریونایتد ـ لیورپول،ساعت 30/19

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها