در جریان CES 2017 شاهد غرفه جدا Honor از کمپانی هواوی بودیم و این اولین سالی بود که این کمپانی در CES به صورت جداگانه به عرضه محصولات خود می پرداخت، باید اشاره کنیم که این برند بسیار هم موفق بوده است.
کد خبر: ۹۸۸۳۰۰
Honor Magic، جادویی‌ترین گوشی هوشمند در CES 2017 + عکس

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از کلیک، در هفته ای که گذشت Honor از دستگاه Honor 6X خود رونمایی کرد، این دستگاه بی شک یک گوشی هوشمند زیبا بود که از قیمت ۲۳۰ دلار نیز برخوردار است. این دستگاه دارای دوربین دوگانه بود و یک دستگاه میان رده مناسب برای کاربران بوده است، در جریان این رویداد Honor از دستگاه دیگری با عنوان Honor Magic نیز رونمایی کرد که این دستگاه توجه بسیاری از مخاطبان را به خود جذب کرد.

Honor Magic یک دستگاه بسیار قدرتمند و ارائه شده با تکنولوژی Al است که علاوه بر چین در بسیاری از کشورهای دیگر نیز عرضه می شود، حتی در ورژن هایی که داخل چین و خارج چین نیز عرضه می شود تفاوت هایی میان دستگاه ها وجود دارد و باید به بررسی مشخصات ظاهری و فنی این دستگاه بپردازیم.
طراحی

بی شک Honor Magic یک دستگاه به روز است. پشت این دستگاه به صورت کلی از شیشه ساخته شده است، هم چنین این دستگاه به حسگر اثر انگشت نیز مجهز شده است. دوربین دوگانه این دستگاه در زیر پوشش شیشه ای آن قرار دارد و دور بدنه گوشی هوشمند Honor Magic نیز قابی آلومینیومی قرار دارد که دست گرفتن گوشی هوشمند را برای کاربر آسان تر می کند. Honor Magic دستگاهی نازک نیست و شاید ضخامت این دستگاه به ۷ میلی متر نیز برسد، این به دلیل وجود شیشه در پشت و جلو این دستگاه است، بی شک نباید کیفیت را فدای زیبایی کرد و در این محصول نیز این قاعده رعایت شده است. از دیگر مشخصات فنی و ظاهری این دستگاه می توان به دکمه هوم فیزیکی و حسگر اثرانگشت این دستگاه اشاره کنیم. این دستگاه دارای جک سه میلیمتری هدفون است، سیم کارت نانو،USB Type C، از دیگر مشخصات ظاهری این دستگاه است.

صفحه نمایش

Honor Magic هم کیفیت را رعایت کرده است و هم دستگاهی بسیار مناسب و خوش دست ساخته است، این دستگاه دارای صفحه نمایش ۵٫۰۹ اینچی است، اگر اندازه صفحه کوچک است ولی رزولوشن این دستگاه به هیچ وجه کم نیست. Honor Magic دارای صفحه نمایشی با رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ است که این صفحه نمایش از نوع Super AMOLED است. این صفحه نمایش از نظر شفافیت و وضوح رنگ و کنتراست رنگی امتحان خود را پس داده است و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و می توان به آن اطمینان کرد. در گوشه های این صفحه نمایش با سطوح خمیده ای مواجه هستیم که این سطوح خمیده باعث به وجود آمدن جلوه های تصویری خاصی در دستگاه می شود که نباید از این ویژگی Honor Magic نیز غافل شد.


مشخصات فنی و پردازنده

Honor Magic یک دستگاه بسیار قدرتمند با ویژگی های فنی بسیار خوبی نیز است، Honor Magic از پردازنده Kirin 950 processor و رم ۴ گیگابایتی تشکیل شده است. این ویژگی ها نشان می دهد که Honor Magic می تواند یک زمینه بسیار مناسب برای اجرای برنامه های متعدد باشد و از قدرت پردازش بسیار خوبی نیز برخوردار است.

نرم افزار Honor Magic نیز شامل اندروید ۶٫۰ مارشمالو می شود، البته Honor گفته است که این دستگاه قابلیت به روز رسانی و تبدیل شدن به اندروید جدید را نیز دارد. بی شک این نرم افزار و سخت افزار قوی Honor Magic این دستگاه را از سایر دستگاه های هم رده خود متمایز کرده است به طوری که نظر بسیاری از منتقدان بر روی این موضوع است که تاکنون Honor Magic یکی از موفق ترین گوشی های هوشمند در جریان CES 2017 بوده است و همین ویژگی ها باعث برتری این دستگاه نسبت به سایر دستگاه ها شده است.

-

-


دوربین

Honor Magic نیز مانند هم گروه خود Honor 6X از دوربین دوگانه بهره برده است. سیستم این دوربین دوگانه به صورتی است که از دو سنسور ۱۲ مگا پیکسلی تشکیل شده است. هم چنین این دستگاه دارای فلاش LED دوگانه نیز است. نکته بسیار خوبی که در این دستگاه قرار دارد این است که دوربین دستگاه در زیر شیشه قرار دارد و دیگر نیازی به محافظ برای نگاه داری از دوربین ها نیست.
باتری

باتری Honor Magic یک باتری ۲۹۰۰ میلی آمپری است. شاید به نظر شما این باتری برای این دستگاه کمی کوچک به نظر برسد ولی در هر صورت این تصمیم کمپانی بوده است تا این باتری بر روی این دستگاه قرار بگیرد.
قیمت و دسترسی

Honor Magic ابتدا در چین عرضه می شود، این دستگاه با تجهیزات جانبی اش با قیمت ۵۳۰ دلار به فروش می رسد. بی شک این دستگاه با این ارزش مالی از کیفیت بسیار مناسبی برخوردار است، هنوز در رابطه با عرضه جهانی این دستگاه جزئیاتی ارائه نشده است و باید صبر کرد و دید که چه جزئیاتی در این رابطه ارائه خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها