تا به امروز اپلیکیشن های زیادی توسعه یافته اند که با استفاده از تکنولوژی واقعیت افزوده، برای کودکان قصه می گویند اما شرکت Tilt اخیراً پا را فراتر گذاشته و از منسوجاتی به نام SpinTales رونمایی کرده که داستان هایی شگفت انگیز برای کودکان تعریف می کنند. از جمله محصولات جدید این کمپانی می توان به «فرش جنگل» و «لحاف سحرآمیز» اشاره کرد که هر یک 99 دلار قیمت داشته و به کمک اپلیکیشنی برای موبایل، کودکان را در داستان های خود غرق می کنند.
کد خبر: ۹۸۷۸۳۹
منسوجاتی که داستان‌هایی از جنس واقعیت افزوده تعریف می‌کنند + عکس

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از دیجیاتو،‌ فرش جنگل چندین شخصیت خوش رنگ و لعاب را در خود جای داده و لحاف سحرآمیز هم داستان هایی درباره پریان را شرح می دهد. هر یک از این محصولات، سه داستان مختلف دارند و Tilt می گوید در حال تدارک دیدن داستان هایی بیشتر است. ضمناً این کمپانی شرح داده که به دنبال خرید لایسنس فرنچایزهای محبوب تری مانند «کتاب جنگل» نیز هست.

کودکان کافی است موبایل یا تبلت را به سمت بخش های خاصی از لحاف یا فرش بگیرند تا تجربه واقعیت افزوده فعال شود؛ تجربه ای که با بیرون پریدن شنل قرمزی از داخل خانه ای روی طرح لحاف یا بیرون خزیدن ببری از میان تار و پود فرش، مسلماً کودکان را شیفته خود خواهد کرد.

Tilt توضیح می دهند که پتنتی برای قرار دادن تکنولوژی واقعیت افزوده در منسوجات به ثبت رسانده و به همین دلیل، احتمالاً کمپانی های دیگری نیز وارد این عرصه خواهند شد؛ در همین راستا، خرید پتنت Tilt از سوی کمپانی هایی همچون دیزنی چندان دور از ذهن به نظر نمی رسد و احتمالاً باید به زودی منتظر معرفی تجربیات بیشتر و با کیفیت تری باشیم.

-

-

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها