مدیر عامل انتشارات سروش اعلام کرد : این انتشارات به‌عنوان رسانه سوم و بازوی مکتوب صداوسیما شناخته می‌شود.
کد خبر: ۹۸۷۴۵۶
بلالی: رسانه سوم و بازوی مکتوب صداوسیما خواهیم بود

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، مجید بلالی مدیر عامل انتشارات سروش افزود: این رسانه در عین حفظ استقلال باید تعاملی مناسب با بدنه رسانه ملی و معاونت‌های آن داشته باشد که البته مهم‌ترین آن، شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی است.

وی گفت: این تعامل از سرگرفته شده‌ و با معرفی آثار سروش در برنامه‌های مختلف و اولویت برنامه‌سازان برای انتخاب محتوای آثارشان از منابع این انتشارات به نتایج خوبی رسیده‌ایم و امیدواریم این تعامل به شکل گسترده‌تری ادامه پیدا کند.

بلالی ادامه داد: با ظهور شبکه‌های اجتماعی و گسترش نرم‌افزارهای گوشی‌های هوشمند باید پذیرفت که رسانه می‌تواند خود یک پیام باشد. به‌همین دلیل با ایجاد رسانه‌ای جدید و جذاب سعی در انتشار گسترده پیام مورد نظرمان کرده‌ایم و آن استفاده از مولتی‌مدیای تعاملی نرم‌افزار واقعیت ‌افزوده (Augmented Reality)‏ در ماهنامه سروش کودکان است.

مدیر عامل انتشارات سروش گفت: چاپخانه سروش یکی از پیشرفته‌ترین و کامل‌ترین چاپخانه‌‌های ایران است که با داشتن تجهیزات منحصربه‌ فردش می‌تواند همه نیازهای چاپی سازمان را پوشش دهد. با آیین‌نامه ابلاغی به همه معاونت‌ها و مراکز سازمان، امیدواریم پاسخگوی تمام سفارش‌های چاپی اعم از کتاب، نشریه، سربرگ و... باشیم، تا هم سازمان از این خدمات به بهترین نحو استفاده کند و هم چاپخانه بخشی از نیازهای مالی مؤسسه را تأمین کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها