کمپانی توشیبا امروز شنبه طی کنفرانس اختصاصی خود در نمایشگاه CES 2017 از اولین لپ تاپ قابل تبدیل و یا همان دوکاره خود تحت عنوان Portege X20W پرده برداشت.
کد خبر: ۹۸۷۳۸۶
توشیبا از لپ‌تاپ دوکاره جدید خود موسوم به Portege X20W رونمایی کرد + تصاویر

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از تک شات،‌ محصولی که از طراحی چشم نواز، بدنه ای محکم و لولایی مقاوم در برابر چرخش های مکرر برخوردار است و می تواند به لطف مشخصات قدرتمندی که در دل خود جای داده است، گزینه ای ایده آل برای علاقه‌مندان به این سری از لپ تاپ ها باشد. این دستگاه تنها 15.4 میلیمتر ضخامت دارد و از نمایشگر 12.5 اینچی بهره می برد. لولای به کار رفته در این محصول، امکان چرخش 360 درجه ای را برای نمایشگر فراهم خواهد کرد و کاربر می تواند از آن به عنوان یک تبلت و یا لپ تاپ استفاده کند.

وزن این دستگاه برابر با 1.1 کیلوگرم عنوان شده و فریمی از جنس آلیاژ منیزیم، آن را در بر گرفته است. و اما یکی دیگر از نقاط قوت این لپ تاپ باتری قدرتمند آن است که می تواند انرژی لازم برای 16 ساعت کار با دستگاه را فراهم کند. حساسیت بالای تاچ پد این محصول در نوع خود کم نظیر است که البته در این تاچ پد، سنسور اثر انگشت نیز به منظور افزایش ضریب ایمنی کار با دستگاه و استفاده از برخی اپلیکیشن های خاص تعبیه شده است.

همچنین، توشیبا این لپ تاپ را به دو دوربین و دو میکروفون مجهز کرده است که با بهره گیری از قابلیت ویندوز Hello می توان از آن ها برای آنلاک کردن سیستم با استفاده از سیستم تشخیص چهره و یا صدای کاربر استفاده کرد. علاوه بر این، Portege X20W به قلم هوشمند جدیدی مبتنی بر طراحی وکوم (Wacom) مجهز شده که گفته می شود نوک آن در مقایسه با سایر قلم های استایلوس موجود در بازار، از کیفیت و عملکرد بهتری برخوردار است.

و اما در خصوص سایر مشخصات این لپ تاپ باید گفت که به پردازنده نسل هفتم Core i5 اینتل، رم 8 گیگابایتی، حافظه داخلی پایه 256 گیگابایتی و سیستم عامل ویندوز 10 پرو مجهز شده است. این دستگاه از دو پورت (USB-C با تاندربولت و USB A 3.0) بهره می برد.

توشیبا همچنین یک دانگل HDMI را به صورت رایگان به خریداران این لپ تاپ ارائه خواهد کرد تا مشکلی برای آن هایی که تمایل به استفاده از این پورت دارند، پیش نیاید.

هنوز حرفی از قیمت این محصول به میان نیامده اما گفته می شود که علاقه مندان می توانند از اواسط ماه جاری میلادی، نسبت به پیش خرید این لپ تاپ اقدام نمایند.

-

-

-

-

-

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها