کریم بوستانی ادعا کرده حاضر است در هر محکمه‌ای علیه سه استقلالی شهادت دهد و می‌گوید آن سه نفر عمدا یک قهرمانی را از تیم گرفتند.
کد خبر: ۹۸۷۳۴۲
توفان دستیار قبلی قلعه‌نویی علیه 3 ملی‌پوش اسبق استقلال/توطئه کردند و قهرمانی را پراندند!

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از خبرآنلاین ، کریم بوستانی که دو سالی می شود دیگر در تیم دستیاران قلعه نویی نیست و حتی می گفتند دیگر آن روابط گرم را با هم ندارند، حرف هایی زده که می تواند جنجالی شود. او درباره لیگ سه فصل قبل حرف زده. جایی که استقلال امیر قلعه نویی در فصلی عجیب و غریب با قلعه نویی، یک سال بعد از قهرمانی در لیگ، درحالی که تا دو هفته پایانی شانس قهرمانی داشت ، یکباره در جمع سه تیم مدعی قهرمانی چهارم شد. همان فصلی که در اهواز و با درخشش و اثرگذاری بختیار رحمانی ، آندو تیموریان شان اخراج شد و استقلال در هفته پایانی هم در تهران ناکام ماند و اینگونه قهرمانی اش را از دست داد. همان فصلی که در میانه اش بازیکنانی مثل نکونام از تیم جدا شدند . فصلی که کلی درگیری بر سر بازوبند وجود داشت و فصلی که در آخرین روزش ، قلعه نویی به خیلی از ستاره های تیمش تاخت و وقتی فصل بعدش شروع شد ، چهره هایی مثل رحمتی و آندو هم دیگر در تیم نبودند.

حالا کریم بوستانی مصاحبه کرده و می گوید پریدن آن قهرمانی به دلیل کم کاری 3 ملی پوش وقت تیم بوده. او به روزنامه گل گفته از آن جمع سه نفره فقط یک تفر در استقلال مانده . این جماعت سه نفره ، آن فصل عمدا کم کاری کردند که استقلال قلعه نویی به قهرمانی نرسد. راستی آن سه نفری که بوستانی گفته در هر دادگاهی علیه شان شهادت می دهد ، سه نفری که حالا فقط یکی از آنها در تیم است ، کدام بازیکنان ملی پوش وقت استقلال بودند؟

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها