علیرضا منصوریان سرمربی استقلال تیمش را برای نیم فصل دوم آماده می‌کند و امیدوار است تا استقلال بتواند نتایجی بگیرد که هواداران دوباره راضی باشند. تیم او در نیم فصل اول نتوانست فوق العاده ظاهر شود. آنها فراز و نشیب داشتند و این مساله باعث شد تا منصوریان در برهه‌هایی از فصل تحت فشار قرار بگیرد. سرمربی استقلال در گفت‌وگو با جام‌جم درباره نیم فصل دوم می‌گوید: «فضای تیم خیلی تغییر کرده است. واقعا خودم فکر نمی‌کردم استقلال ناگهان این‌قدر متحول شود. ما مشکلاتی در نیم فصل اول داشتیم ولی رفته رفته این مشکلات حل شد. در حال حاضر به ثباتی رسیده‌ایم که من را خیلی امیدوار می‌کند.»
کد خبر: ۹۸۷۰۴۴

او ادامه می‌دهد: «بازیکنان جوان انصافا در لحظات سخت دست من را گرفتند. بازیکنان با تجربه هم در همه حال کمک کردند. در حال حاضر شرایط خوبی داریم و قطعا به جوان‌ها در نیم‌فصل دوم بیشتر میدان می‌دهم.»

منصوریان درباره هدیه‌ای که به امید نورافکن بازیکن جوانش داد، می‌گوید: «امید بازیکن خوبی است ولی در نیم فصل اول نتوانست برای ما بازی کند. قصد دارم از او هم مثل دیگر جوان‌ها استفاده کنم. درباره هدیه‌ای که به او دادم باید بگویم خیلی وقت بود می‌خواستم یک جفت استوک به امید بدهم. خوشحالم این هدیه باعث شد خیلی انگیزه بگیرد و این روزها واقعا متحول شده است. در تمرینات اخیر خیلی خوب کار کرده است.»

او درباره کار با جوان‌ها و پیشرفت این بازیکنانش می‌گوید: «واقعا جوان‌های ما عالی هستند. آنها در تمرینات خیلی خوب کار می‌کنند. می‌گویند در بازی همانی هستید که در تمرین خواهید بود.

جوان‌ها واقعا پیشرفت کرده‌اند و این خیلی من را امیدوار می‌کند. هر بازیکن دیگری را هم به استقلال بیاورم شک نکنید نیم فصل دوم به جوان‌های خیلی بیشتر از نیم فصل اول میدان می‌دهم. خیلی از باشگاه‌ها آرزوی داشتن این جوان‌های ما را دارند.»

منصوریان در پاسخ به این سوال که در نیم فصل دوم هدف شما چیست، به جام‌جم توضیح می‌دهد: «خیلی‌ها فکر می‌کنند برای ما لیگ برتر تمام شده است. اتفاقا این خیلی خوب است چون نگاه خاصی به ما ندارند و باعث می‌شود فشار روی تیم ما کمتر باشد ولی استقلال قطعا در نیم فصل دوم به قهرمانی نگاه می‌کند. لیگ برتر هیچگاه قابل پیش‌بینی نبوده است. در سال‌های گذشته حداقل این‌طور بوده است. خود ما سال قبل در نفت اوایل فصل چطور نتیجه گرفتیم؟ ولی یک باره تیم متحول شد و توانستیم نتایج خوبی بگیریم و در پایان جزو تیم‌های بالانشین جدول باشیم. پس در استقلال هم به قهرمانی نگاه می‌کنیم و تا روز آخر برای رسیدن به این هدف مبارزه می‌کنیم.»

سرمربی استقلال همچنین از هواداران توقع حمایت دارد و حرف‌های خود را اینطور تمام می‌کند: «هواداران واقعا برای ما تعیین‌کننده هستند. آنها باشند پشت مان گرم است. تا اینجا که فوق‌العاده بودند و از این به بعد هم قطعا هواداران کنار ما خواهند بود. قطعا اگر هواداران کنار ما باشند، در نیم‌فصل دوم می‌توانیم موفق‌تر باشیم.»

مائده محقق

جام‌جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها