این هفته قرار است نکاتی درباره خرید آبمیوه‌گیری به شما ارائه کنیم. با ذکر این مطلب که خوردن آبمیوه طبیعی تأثیر بسیار زیادی در سلامت ما دارد.
کد خبر: ۹۸۶۸۹۴
گزینه‌هایی برای خرید آبمیوه‌گیری مناسب

به گزارش جام جم، آبمیوه‌گیری مدل‌ها و برندهای بسیار زیادی دارد از این رو انتخاب یک دستگاه آبمیوه‌گیری مناسب، نیازمند آگاهی هرچه بیشتر است، اما ویژگی‌های یک آبمیوه‌گیری خوب چیست؟ شاید بهتر باشد شماری از ویژگی‌های این وسیله را با هم مرور کنیم: اول از همه یک آبمیوه‌گیری خوب باید متناسب با نیاز خانواده باشد‌.

دوم این‌که ترجیحا دهانه ورودی دستگاه بزرگ باشد، چرا که آبمیوه‌گیری‌هایی که دهانه کوچکی دارند، اغلب مشکل‌ساز می‌شوند و نیازمند دخالت دست یا خرد کردن میوه هستند. بعلاوه صدای کمتر و قدرت و سرعت بیشتر دستگاه از ویژگی‌های حائز اهمیت آن می‌باشد. با این مقدمه چند مدل و برند دستگاه آبمیوه‌گیری را با هم مرور می‌کنیم.

قیمتی مناسب

اگر به‌دنبال یک آبمیوه‌گیری با قیمت مناسب‌تر هستید‌؛ J. C700P پارس خزر را به شما پیشنهاد می‌کنیم. شما می‌توانید از این دستگاه برای آبگیری انواع میوه و مرکبات از قبیل سیب، هویج و بسیاری دیگر استفاده کنید.

قطعات دستگاه به‌طور کامل از هم جدا می‌شود. قدرت موتور این مدل 200 وات است و اجزایی مانند یک استوانه مخروطی، یک درپوش اصلی، یک سبد آبگیری، یک ظرف تفاله، یک صفحه‌گردان و... دارد. این مدل حدوداً 520 هزار تومان قیمت دارد و متناسب با نیازهای طبقه متوسط است.

یک آبمیوه پر از پالپ

Philips HR2752 موتور 85 وات دارد و آبگیری کامل از عصاره میوه و مرکبات را ممکن می‌سازد. آبمیوه‌گیری به کمک دست با فشار دادن نصف میوه روی مخروطی انجام می‌گیرد. از آنجا که قدرت دستگاه بالاست شما می‌توانید هر اندازه که خواستید با فشار دست به عصاره‌گیری بهتر کمک کنید. صافی این آب عصاره‌گیر فلزی بوده و اندازه آن طوری طراحی شده که پالپ میوه را از خود رد و هسته‌ها را جدا می‌کند. این مدل 700 هزار تومان قیمت دارد و برای شمایی که دنبال محصول حرفه‌ای هستید بهترین انتخاب است.

یک سه موتوره مطمئن

آبمیوه‌گیریBlack and DeckerJE70 با دور موتور 18000 دور در دقیقه با حداکثر 800 وات توان برای آبگیری انواع میوه و سبزی‌ها مناسب است و مخزن جداگانه‌ای برای تفاله میوه دارد و همچنین می‌توانید با استفاده از یک پاکت پلاستیکی که در مخزن تفاله می‌گذارید هم کار خود را آسان‌تر کنید و هم با نظافت بیشتری کار خود را ادامه دهید.

سه سرعت متفاوت برای آبگیری در این دستگاه وجود دارد که با توجه به نیاز می‌توانید از آنها استفاده کنید. این محصول یک میلیون و صد هزار تومان قیمت دارد.

آخرین پیشنهاد

Magic KNJ9300A سیستم ایمنی دوگانه‌ای دارد که آبمیوه‌گیری تنها درصورت قرارگیری صحیح کاسه و پوشش روی آن روشن خواهدشد. از ویژگی‌های آن، مخزن تخلیه تفاله است، این مخزن در حین استفاده به آسانی از بخش اصلی دستگاه جدا شده و می‌توان محتوای آن‌ را به‌راحتی تخلیه کرد و برای استفاده مداوم نیازی به باز و بستن زیاد نیست.

صفحه تراش دستگاه اندازه بزرگ و جنس مقاوم دارد و تفاله خروجی بسیار خشک و آب گرفته است. این محصول یک میلیون تومان قیمت دارد.

در نهایت نیز پیش از رفتن به بازار اشاره کنیم که صرفا به اطلاعات ما اطمینان نکنید و در هنگام خرید حتما به توصیه‌های متخصصان دیگرتوجه داشته باشید. (عکس‌ها تزئینی است)

بهمن موسوی - روزنامه نگار

ضمیمه چمدان

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
سپهر
Germany
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۷
۰
۰
لطفا فقط محصولات ایرانی را معرفی وتبلیغ كنید.
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها