بررسی وضعیت مادری که نوزادش را سوزانده بود، نشان داد او افسرده است.
کد خبر: ۹۸۶۷۴۳

این زن 34 ساله، فرزند پنج ماهه‌اش را در خانه‌شان در یکی از محله‌های شیراز به آتش کشید. ماموران با حضور در آنجا جسد را کشف و با دستور قضایی این زن جوان را به اتهام قتل فرزندش بازداشت کردند. او برای تحقیقات به پلیس آگاهی منتقل شد و به افسر تحقیق گفت : از وقتی دخترم به دنیا آمد شرایط مناسبی نداشتم و همیشه او را عامل بدبختی‌هایم می‌دانستم. روز حادثه خیلی گریه می‌کرد و خسته‌ام کرده بود. نمی‌دانم چه اتفاقی افتاد که ناگهان بطری نفت را برداشتم و روی او ریختم و کبریت را کشیدم. دخترم مثل یک گلوله آتش شده بود و گریه می‌کرد.

به دستور بازپرس پرونده، این زن به پزشکی قانونی معرفی شد.

دکتر سعید غلامزاده، مدیرکل پزشکی قانونی استان فارس در این باره گفت: این زن در دوران بارداری دچار افسردگی شده و تحت درمان بوده است. این زن در تحقیقات اولیه اعلام کرده که کودک پنج ماهه فرزند شیطان بوده و از این رو با او مشکل داشته است. این مادر روز حادثه دچار جنون شده و در یک لحظه کنترل خود را از دست می‌دهد و در نهایت روی گهواره کودک نفت ریخته و او را آتش می‌زند.

وی ادامه داد: این زن با توجه به این که نوزاد را فرزند شیطان می‌دانسته، از کاری که انجام داده، پشیمان نیست. مشکل وی فقط نوزاد پنج ماهه بوده و با دیگران کاری ندارد اما ممکن است بلایی سر خودش بیاورد. مادرانی هستند که پس از زایمان دچار افسردگی می‌شوند اما این گونه جنون در دنیا بی‌سابقه است.

مدیرکل پزشکی قانونی فارس به مهر گفت: در بررسی‌های صورت‌گرفته با توجه به اظهارات خانواده این زن، او در زمان بارداری و پس از آن پرونده پزشکی داشته و تحت درمان بوده که قرار شده خانواده‌اش پرونده را در اختیار پزشکی قانونی قرار دهند. در حال حاضر این زن تحت نظر پزشکان است و بزودی نتیجه قطعی در این رابطه اعلام می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها