رئیس مجلس که تلاش می‌کند با شوخی و خنده نمایندگان را از بیان پیشنهادهای نه چندان مهم، منصرف کند، خطاب به فاطمه حسینی گفت: برای سلامت جسم و روحتان میگویم عبور کنیم. رای نمی‌دهند، می‌دانم نتیجه‌اش چه می‌شود.
کد خبر: ۹۸۵۶۵۹
توصیه لاریجانی برای سلامت جسم و روان نماینده زن

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرآنلاین، فاطمه حسینی نماینده مردم تهران وقتی نوبت به ماده 79 لایحه برنامه ششم توسعه رسید، پیشنهاد حذف را مطرح کرد.

در این میان رئیس مجلس از حسینی خواست که از این پیشنهاد حذف بگذرد و خطاب به حسینی گفت: برای سلامت جسم و روحتان میگویم عبور کنیم. رای نمی‌دهند، می‌دانم نتیجه اش چه می‌شود.

پیشنهادی که سرانجام به دلیل اصرار حسینی به رأی گذاشته شد و چنان رأی پایینی آورد که لاریجانی در برابر آن اینگونه واکنش نشان داد: این هم وضع رأی‌اش...

در ادامه بررسی بندهای ماده 79، وقتی قرار شد میکروفون حسن سلیمانی نماینده کنگاور به منظور طرح پیشنهاد حذف ماده 3 باز شود، وکیلی عضو هیئت رئیسه به اشتباه شماره صندلی او را 66 اعلام کرد. او که در حال فریاد زدن بود که شماره 68 است، همان زمان میکروفونش روشن شد و فریاد زدن سلیمانی در همان ابتدا موجب شد هم خودش و هم رئیس مجلس به خنده بیفتند.

سلیمانی در شرح دلایل حذفش گفت: آقای وکیلی توجه کن، بعد از این همه وقت ما 66 هستیم. جناب آقای دکتر در بند سوم این ماده اگر فاعل و فعلش را معلوم کنیم، روشن می‌شود چه می‌گوییم...

این جمله سلیمانی موجب شد تا رئیس مجلس با صدای بلند بخندد و بگوید: آقای سلیمانی فقط دنبال مفعول و فاعل و فعل است.

نماینده مردم کنگاور هم در پاسخ به شوخ طبعی لاریجانی گفت: بله! برای اینکه اینها مشخص نباشد،‌ هیچ معلوم نمیشود، کل جمله همین است...

لاریجانی که همچنان به خندیدن ادامه می‌داد، افزود: نه دقتتان خوب است.

پس از این شوخی و خنده، سلیمانی به بیان دلایلش پرداخت: ما ارتقاء بدهیم به کجا؟ چطور ارتقاء بدهیم؟ با چه اهرمی ارتقاء بدهیم؟ خب این اصلا نمی‌شود. ما باید شرایطی را در نظر بگیریم که قابل اندازه گیری باشد. هدف گذاری کجاست؟

لاریجانی در برابر این دلایل سلیمانی گفت:همه مسائل را که نباید در یک بند بیاورند. الان هم مشکلش سر فاعل و اینا نیست(خنده)

نهایت این پیشنهاد رأی نیاورد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۴
نوذر
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۲۸ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۳
۰
۰
كار غلطی كرده است كه قبل از به رای گذاشته شدن پیشنهاد نظرش را گفته كه رای نمیاورد....همین مسئله باعث شده كه همه بدانند نظر رئیس چیست و مطابق نظر رئیس و برای جلب نظر رئیس رای بدهند.
هژیر
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۳
۰
۰
چه بامزه!!!!!!!!!!!!!!!!
دلخسته
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۴۵ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۳
۰
۰
خوش بحالتون
جاوید
France
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۳
۰
۰
ماشالا هر صفحه این روزنامه چند تیتر از این برادران داره

نیازمندی ها