مدیرکل هواشناسی البرز

آسمان البرز همچنان خاکستری است

معاون پایش و نظارت محیط زیست استان تهران در گفت وگو با جام جم آنلاین:

هوای تهران فردا هم همچنان آلوده است /تعطیلی مدارس معلوم نیست

معاون پایش و نظارت محیط زیست استان تهران با اشاره به تدوام آلودگی هوای تهران در روزهای آینده گفت:شرایط آلودگی هوای تهران فردا نیز همانند امروزشاید کمی بیشتر خواهد بود البته با تدابیری که درنظر گرفتیم امیدواریم افزایش چندانی نداشته باشیم .از پس فردا نیز بتدریج از مقدار الایندگی هوا کاسته خواهد شد.
کد خبر: ۹۸۴۷۰۹
هوای تهران فردا هم همچنان آلوده است /تعطیلی مدارس معلوم نیست

محمد رستگاری در گفت وگو با جام جم آنلاین در باره تعطیلی مدارس شهر تهران نیزافزود:در حال حاضر نمی توان در باره تعطیلی مدارس اظهارنظری کرد البته ما اطلاعات لازم را برای اعضای گروه مواقع اضطراری می فرستیم واین اعضا در صورت رسیدن شاخص آلودگی هوا به مرز 150 تصمیم جدید را اتخاذ خواهند کرد.

وی ادامه داد:پنج شنبه گذشته طی جلسه ای این شرایط جوی را پیش بینی کرده بودیم وبا تدبیری که درنظر گرفته شده بودتوانستیم مانع رسیدن الودگی به مرز 150 شویم.

رستگاری در پاسخ به این پرسش که بنظر می رسد میزان آلودگی هوا خیلی بیشتر ازشنبه هفته گذشته باشد گفت:امروز شاخص آلودگی هوا 141 است . و چون با مه و رطوبت آمیخته شده است بسیار آلوده بنظر می رسد.

رستگاری در باره چگونگی آلودگی هوای تهران در هفته گذشته با وجود بارش باران اظهارداشت:چون منابع آلایندگی هوا در هفته گذشته بالا بود لذا بارش باران نیز چندان کارساز نبوده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
1
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۱
۰
۰
خیلی آلوده است
بهروزرجبی
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۸ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۱
۰
۰
مقصراصلی این آلودگی كشنده شهرداری تهران است كه پایتخت را به شهری بی در وپیكر ونامحدود تبدیل كرده است هرچقدر وسعت شهر ودرنتیجه جمعیت آن بیشتر شود به همان نسبت آلاینده ها افزایش خواهدیافت. تهران درحال انفجار است اما مسئولین شهری ودولتی ظاهرا بفكرعلتها نیستند وهمچنان خودروها رامقصردانسته وبه امید بارش باران یا وزش باد نشسته اند!!!!.
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها