سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب مشهد از دستگیری اعضای باند ماساژورهای متخلف و غیراخلاقی خبر داد و گفت: موضوع در پی کسب اطلاعاتی مبنی بر این که افرادی به صورت غیرقانونی وغیراخلاقی در زمینه ماساژ توسط جنس مخالف فعالیت می کنند، در دستور کار قرار گرفت.
کد خبر: ۹۸۳۷۷۱
دستگیری باند ماساژورهای متخلف در مشهد

به گزارش جام جم آنلاین، قاضی حسن حیدری به ایرنا افزود: پس از جمع آوری اطلاعات پنج نفر شناسایی و دستگیر شدند که یکی از آنان مرد و بقیه زن بودند و تحقیقات برای تکمیل پرونده ادامه دارد.
وی اظهار کرد: یکی از زنان این باند پس از زدن دستبند به دستش از محل متواری شد که در فاصله کمتر از 24 ساعت به دام افتاد.

حیدری ادامه داد: اعضای این باند سوژه مدنظر خود را به مکانی خاص دعوت می‌کردند و سپس با گرفتن مبالغی بین یک تا 2.5 میلیون ریال به فعالیت های غیراخلاقی خود و ماساژ جنس مخالف می پرداختند.

دستگیری باند زورگیری های خشن در مشهد

سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب مشهد هم چنین از دستگیری باند زورگیری های خشن در این شهر خبر داد و اظهار کرد : این باند پنج نفره به به صورت مسافر و مسافرکش به صورت چهارنفره در خودرو اقدام به سوارکردن مردم و زورگیری از آنان می کردند.

قاضی حیدری با بیان اینکه این افراد تا کنون به 30 فقره زورگیری اعتراف کرده اند، گفت: تحقیقات و بازجویی ها برای روشن شدن کامل موضوع و زورگیری های انجام شده ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۴
اصلاح طلب
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۱ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۸
۰
۰
باسلام بنده 5سال است كه دیسك كمرودیسك گردن شدیددارم و وقتی كه كمر وگردنم راباروغن زیتون ماساژمی دهیم تا چندروزخوب میشود.لطفا آدرس بدهیدتامن هم برای ماساژبروم نمی دونی چقدرتاثیرداره؟...
عبداله
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۸
واقعا كه نام ات برازنده افكارت می باشد .
یكی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۸
۰
۰
بلوار فردوسی مشهد شده مركز این قبیل امور زنانه آریشگاههای خارج از عرف و كلاسهای ورزشی و ماساژ و سالن های بدن سازی و سونا جكوزی و كلاس رقص و آواز و ووو كه از همه جدیدتر نیز در جلوی هر كدام از این اماكن یك مرد نیز در حال پاس دادن ونگهبانی شده .
حسن
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۸
۰
۰
ما خوشحال از اینكه داعش نتوانسته نفوذ كنه !!!!
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها