همزمان با گذشت حدود سه ماه از مرگ مشکوک زن میانسال تهرانی، شوهر او به‌عنوان تنها مظنون پرونده بازداشت شد. پزشکی قانونی در گزارش خود احتمال قتل این زن را مطرح کرده است.
کد خبر: ۹۸۳۳۳۱
بازداشت مرد میانسال در پرونده مرگ مشکوک همسرش

به گزارش جام‌جم، 25 مهر امسال ماموران کلانتری 108 نواب در جریان مرگ مشکوک زنی میانسال در خانه‌اش در یکی از محله‌های تهران قرار گرفتند.

بررسی‌های اولیه ماموران نشان می‌داد مرگ این زن مشکوک است. بنابراین موضوع را به سجاد منافی‌آذر، کشیک قتل دادسرای جنایی تهران اطلاع دادند و با هماهنگی قضایی جسد به پزشکی قانونی منتقل شد .

ماموران به تحقیق از مادر این زن پرداختند که او به افسر جنایی گفت: دخترم چند سال قبل ازدواج کرد و با همسرش در ساختمانی که ما ساکن هستیم زندگی می‌کردند. دخترم هر روز با من تماس می‌گرفت یا به دیدن ما می‌آمد اما روز حادثه به خانه‌ام نیامد. فکر کردم کار دارد. با طولانی شدن غیبت او به مقابل خانه‌اش رفتم که متوجه مرگ او در خانه شدم. دخترم بیماری نداشت و در زمان مرگ، شوهرش هم در خانه حضور داشت.

ماموران به تحقیق از همسر زن فوت شده پرداختند که وی مدعی شد: نمی‌دانم چرا همسرم فوت شده است. زمانی که بیدار شدم او را بیهوش دیدم، به اورژانس زنگ زدم و زمانی که آنها آمدند، مرگ او را اعلام کردند. به خواهرش زنگ زدم که آمد. با همسرم اختلاف نداشتم و از مرگ او شوکه شده‌ام.

تحقیقات برای رازگشایی از مرگ این زن میانسال ادامه داشت تا این که پزشکی قانونی نظر داد آثار شیارهایی روی گردن او بوده که به نظر مشکوک می‌ رسد و ممکن است او بر اثر خفگی فوت کرده باشد. همین سرنخ کافی بود که پلیس در برابر پرونده جنایی قرار بگیرد. بنابراین با دستور قضایی شوهر او روز یکشنبه بازداشت و دیروز برای تحقیقات به شعبه سوم بازپرسی دادسرای جنایی تهران منتقل شد .

متهم به قاضی پرونده گفت: من 14 سال پیش با همسرم ازدواج کردم. برای تامین هزینه زندگی‌مان با برادرم در بازار تهران کار می‌کردم. حتی به دلیل علاقه‌ای که به همسرم داشتم در ساختمانی زندگی می‌کردم که مادرش هم ساکن آنجا بود. من و همسرم کوچک‌ترین اختلافی با هم نداشتیم. حتی من خانه‌‌ام را به نام او کرده بودم. من شب‌ها کمی دیر می‌خوابیدم و صبح‌ها دیرتر بیدار می‌شدم اما همسرم برعکس من بود .

وی افزود: صبح که بیدار شدم، دیدم سر جایش نیست و مطمئن شدم بیدار است. چند بار صدایش زدم که پاسخی نداد. زمانی که وارد اتاق دیگری شدم، دیدم سر سجده است. زمانی که سجده‌اش طولانی شد سراغش رفتم که دیدم بی‌هوش است. خیلی ترسیده بودم. نفس نمی‌کشید. به اورژانس و سپس به خواهرش زنگ زدم. آنها آمدند اما همسرم فوت کرده بود. من او را دوست داشتم و باعث مرگ او نشدم.

مرد میانسال با قرار قانونی بازداشت شد و برای ادامه تحقیقات در اختیار ماموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها