در جام جهانی پادوای ایتالیا جبران می‌کنم

پاکدامن: خودم، مقصر باخت هستم

علی پاکدامن در جایزه بزرگ شمشیربازی مکزیک هم نتیجه‌ای را که می‌خواست، نگرفت. او سی و هفتم شد. شمشیرباز المپیکی خودش را مقصر می‌داند: من آن طور که می‌خواستم، نتوانستم بازی کنم. البته اشتباه از خودم بود. حریفم را دست‌کم گرفتم.
کد خبر: ۹۸۳۰۱۳

به جای این که روی بازی‌ام تمرکز کنم، به بازی بعدی مقابل حریف ایتالیایی فکر می‌کردم. به خاطر همین باختم. او البته این قضیه را به بالا رفتن توقع از خودش ربط می‌دهد: با این که کار من اشتباه بود، اما این مساله به بالا رفتن توقع از خودم ربط دارد. نه این که حریف من،حریف راحتی بود، اما باخت مقابل شمشیرباز آمریکایی برایم سنگین بود درحالی که او حریف دست و پا بسته‌ای هم نیست. ملی‌پوش سابر، باخت شمشیربازان المپیکی را به دلیل سطح بالای رقابت‌ها می‌داند: سطح شمشیربازی کل دنیا بالا رفته و از طرفی، بازی شمشیربازان به هم نزدیک شده است.

وقتی نفر اول المپیک به شمشیرباز آلمانی می‌بازد، به خاطر افت او نیست، بلکه همه به مکزیک آمده بودند که برای رنکینگ جهانی امتیاز جمع کنند، چراکه امتیاز جایزه بزرگ مکزیک، ضریب 5/1 برابری دارد، بنابراین همه برای بالا کشیدن خودشان خودکشی می‌کنند. او که رنکینگش به خاطر باخت در سنگال، سه پله سقوط کرده، می‌گوید: من سال قبل رنکینگ 64 را داشتم، امسال هم همان را دارم. البته به خاطر نتیجه‌ام در جام جهانی سنگال، سه پله سقوط کردم، اما می‌خواهم در جام جهانی پادوای ایتالیا جبران کنم. پاکدامن خوشحال است که پیمان فخری حالا فقط مربی آنهاست و مشغله دیگری ندارد: واقعا استعفای فخری از دبیری فدراسیون بهترین اتفاق برای ماست، چراکه او فشار زیادی را تحمل می‌کرد. تا وقتی در اردو بود که با ما سر و کله می‌زد و بعد هم با هزار خستگی به فدراسیون می‌رفت تا به کارهایش برسد، اما حالا هم فرصت بیشتری برای ما دارد و هم می‌تواند استراحت بیشتری کند

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها