بسیاری از معجزه های ماءالشعیر روی موهای سر خبر ندارند.
کد خبر: ۹۸۲۸۸۵
موهایتان را با ماءالشعیر بشویید

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از میزان،چه باور کنید و چه نه، ماءالشعیر کلاسیک می‌تواند به سلامت موها کمک کند زیرا تار موهای ضعیف را دوباره احیا می‌کند.

اگر سایت‌ها و مجله‌های زیبایی را جستجو کنید، به نکات آرایشی مرسوم و رایجی برمی‌خورید که به خانم‌ها می‌گویند چطور از لوازم آرایشی استفاده کنند و سراغ چه نوع از محصولات نروند. اما در کنار این نکات مهم، ترفندهای دیگری هم برای افزایش زیبایی چهره خانم‌ها وجود دارند که شاید در برخورد اول خیلی عجیب و غریب به نظر برسند، اما واقعا به نتایج مثبت و چشمگیری منجر شده‌اند. در ادامه این مطلب، با چند مورد از همین ترفندها آشنا می‌شوید که قبلا امتحان شده‌اند و نتیجه داده‌اند.

شادابی پوست با سرکه‌ سیب

همه ما می‌دانیم که اضافه کردن سرکه سیب به رژیم غذایی واقعا برای سلامت مفید است، اما کمتر کسی می‌داند که می‌توان از این سرکه خوراکی در ترفندهای زیبایی برای خانم‌ها استفاده کرد. یکی از ویژگی‌های سرکه سیب، این است که به‌عنوان نوعی تونر یا شاداب‌کننده طبیعی پوست عمل می‌کند. امروزه بسیاری از متخصصان، استفاده از سرکه سیب را به‌عنوان بخشی از رژیم‌های ضدپیری پوست توصیه می‌کنند.

با این ‌حال، شاید بپرسید که چرا از تونرهای بسته‌بندی‌شده و موجود در بازار استفاده نکنیم و سراغ سرکه سیب برویم؟! تونرها به‌طور کلی کمک می‌کنند تا سطح pH پوست به وضعیت متعادل و طبیعی بازگردد، اما بسیاری از تونرهای موجود در بازار حاوی الکل هستند که متاسفانه پوست را بیش از حد خشک می‌کنند. خوشبختانه، سرکه سیب کاملا طبیعی است و این خصلت منفی را ندارد. البته قبل از اینکه سرکه سیب را به‌عنوان تونر پوست استفاده کنید، باید آن را با آب رقیق کنید. فراموش نکنید که نسبت آب به سرکه در این کار، همیشه باید 3 به 1 باشد.

تقویت مو با ماءالشعیر

زمانی‌ که درباره ترفندهای زیبایی برای خانم‌ها صحبت می‌شود، کمتر کسی می‌تواند استفاده از نوشیدنی‌ای مانند ماءالشعیر کلاسیک را در این زمینه حدس بزند. با این ‌حال، چه باور کنید و چه نه، ماءالشعیر کلاسیک می‌تواند به سلامت موها کمک کند زیرا تار موهای ضعیف را دوباره احیا می‌کند. همان‌طور که شاید بدانید همزمان با افزایش سن، موها نیز نازک‌تر می‌شوند و همین اتفاق می‌تواند حجم طبیعی موها را از بین ببرد. با این‌حال، گفته‌می‌شود که ماءالشعیر کلاسیک می‌تواند تارهای مو را ضخیم‌تر و پُرتر کند و حجم موها را به وضعیت طبیعی خودشان بازگرداند.

رازک و جوی طبیعی که در تهیه ماءالشعیر کلاسیک به کار می‌روند، حامل مواد مغذی ارزشمندی برای موها هستند. برای انجام دادن این ترفند، باید یک بطری اسپری را بردارید و 3 تا 4 قاشق غذاخوری از ماءالشعیر کلاسیک را با نصف فنجان آب در آن مخلوط کنید. بعد، زمانی که موها را در حمام با شامپو شستید، مقداری از این ترکیب را روی موهایتان بریزید. در ادامه، آن را به ‌خوبی ماساژ بدهید تا کمی به ریشه موها راه پیدا کند. اجازه بدهید این ترکیب قبل از آب‌کشی، بین 2 تا 3 دقیقه روی موها باقی بماند. در نهایت آن را آب‌کشی کنید تا از روی موها پاک شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها