شبکه های اجتماعی اکنون نقش پررنگی در ورزش حرفه ای دارند.
کد خبر: ۹۸۲۴۲۵
محبوب ترین های ورزش ایران در اینستاگرام / دایی و کریمی صدرنشینند، یک والیبالیست سوم است

به گزارش جام جم آنلاین ، اکنون هر ورزشکار برای خودش تبدیل به یک رسانه شده است، رسانه هایی با چند میلیون مخاطب. اما اینستاگرام برای ورزشکاران حساب جداگانه ای دارد و بیشتر از طریق آن اطلاع رسانی می کنند و یا عکس های خود را به اشتراک می گذارند.

1- علی کریمی (یک میلیون و 800 هزار دنبال کننده)

علی کریمی محبوب ترین ورزشکار ایرانی در اینستاگرام است هر چند تعداد فالوئرهای او در اینستاگرام با علی دایی برابر است. این فوتبالیست سابق تیم ملی یک میلیون و 800 هزار دنبال کننده در اینستاگرام دارد.

2 - علی دایی ( یک میلیون و 800 هزار دنبال کننده)

دایی روی پله دوم محبوب ترین های اینستاگرام ایستاده. آقای گل جهان هم یک میلیون و هشتصد هزار دنبال کننده دارد و همانند کریمی تعداد دنبال کننده های او در حال افزایش هستند. دایی سال گذشته به این شبکه اجتماعی پیوست.

3-سعید معروف ( یک میلیون و 500 هزار دنبال کننده)

رتبه سوم محبوب ترین ها متعلق به کاپیتان تیم ملی والیبال ایران یعنی سعید معروف است. او که در سال های گذشته ستاره بزرگی برای والیبال ایران بوده یک میلیون و پانصدهزار فالوئر دارد.

4- سردار آزمون(یک میلیون و 400 هزار دنبال کننده)

آنقدر در فوتبال ایران درخشید تا تبدیل شد به یکی از محبوب ترین ها . او هم لیگ برتر روسیه درخشید و هم در لیگ قهرمانان اروپا. درخشش برای تیم ملی هم یک طرف ماجرا بود تا اکنون یک میلیون و چهارصد هزار فالوئر داشته باشد.

5- مهدی طارمی( یک میلیون و 200 هزار دنبال کننده)

تعداد فالوئرهای مهدی طارمی در اینستاگرام می توانست بیشتر از این هم باشد اما انتقال به ریزه اسپور و پشت کردن موقتی به تیم سرخ پوشان باعث ریزش هواداران او شد. البته طارمی به پرسپولیس بازگشت. تعداد دنبال کننده های او در اینستاگرام به عدد یک میلیون و دویست هزار نفر رسیده است.

6- محمد موسوی ( یک میلیون دنبال کننده)

نفر ششم باز هم یک والیبالیست است. دفاع تیم ملی والیبال ایران یعنی محمد موسوی یک میلیون دنبال کننده دارد. او چهره بسیار محبوبی در والیبال است.

7- فرهاد مجیدی ( 940 هزار دنبال کننده)

حالا می رسیم به اسطوره محبوب آبی ها یعنی فرهاد مجیدی. کسی که بسیاری از استقلالی ها برای انتخابش به عنوان سرمربی استقلال لحظه شماری می کنند. البته فالوئرهای این چهره محبوب هنوز به یک میلیون نرسیده و اکنون حدود 940 هزار نفر است.

8- محسن مسلمان ( 827 هزار دنبال کننده)

هافبک پرسپولیس هم در زمره محبوب های ورزش ایران در اینستاگرام است. 827 هزار نفر او در اینستاگرام دنبال می کنند.

9- امید عالیشاه (818 هزار دنبال کننده)

دیگر پرسپولیسی حاضر در این فهرست کسی نیست جز عالیشاه. البته او دیگر از پرسپولیس جدا شده و قرار است به تراکتورسازی برود. این موضوع باعث ریزش هواداران 818 هزار نفری او خواهد شد؟

10- احمدرضا عابدزاده (740هزار دنبال کننده)

عقاب آسیا حضور چندان فعالی در اینستاگرام ندارد و به ندرت پست می گذارد اما همین اکنون هم یکی از محبوب ترین هاست و حدود 740 هزار دنبال کننده دارد.

11- علیرضا حقیقی ( 718 هزار دنبال کننده)

دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی 2014 به دلیل نوع استیلش خیلی مورد توجه است. در شرایطی که او هنوز تیم ندارد و دنبال تیم است 718 هزار نفر دنبال کننده او هستند.

12 پیام صادقیان ( 711 هزار دنبال کننده)

این چهره جنجالی فوتبال ایران هم می توانست بیشتر از این ها دنبال کننده داشته باشد. اما علاقه به حاشیه و دور شدن از شرایط آرمانی باعث شد تا اکنون 711 هزار نفر دنبال کننده او در اینستاگرام باشند. او اکنون در ماشین سازی بازی می کند اما می گویند فرهاد کاظمی عذرش را خواسته است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها