سبز در سبز عنوان سومین قطعه موسیقی گفتار آلبوم صوتی با عنوان با نیلوفر تا مهتاب، به قلم و با اجرای مهرداد محمدپور، آهنگسازی و تنظیم ایمان حجت می باشد؛ که با توصیف شاعرانه طبیعت، حس تخیل و قدرت تفکر شنونده را بر می انگیزد؛ و به وی این امکان را می دهد تا با انجام تکنیک تجسم فعال، حس بینظیر یگانگی با طبیعت را تجربه کند. چشمانت را به روی طبیعت باز کن! و زیباییهای اطرافت را ببین! لبریز شو از احساس زندگی، لبریز شو! همراه با حس بودن، طراوت و شادابی، نشاط و سرزندگی را در کنار خود می بینی؛ و انرژی و تحرک، در تو جاری می شود. نگاه کن! با نگاهی از نو به طبیعت و اطراف، خود را کودکی پر از شگفتی و رضایت حس می کنی؛ با احساسی سرشار از توانایی دوباره، برای دیدن و لذت بردن. تازه و ساده نگاه کن! همه چیز در اطرافت شگفت انگیز و پاک می نماید؛ و تو سرسبزی بهار، شادابیِ جوانه و لطافتِ باران را، به تجربه می نشینی. نگاهی نو به طلوع و غروبِ خورشید، تو را در زیبایی و شگفتی غرق می کند. لبریز از عشق و گرمای زندگی، احساس می کنی اولین باری است که بر زمین قدم گذاشته ای! نگاه تازه ات به پرنده، سبزِ درخت، آبیِ دریا، پرتو طلایی خورشید و زیبایی شکوفه، از شادابی لبریزت می کند؛ و توانایی ستایش همه ی زیبایی های طبیعت را بدست میآوری؛ و احساس می کنی همه چیز پر از سادگی، زیبایی، و اعجاب است! نگاه کن! ببین! با نگاهی تازه، زنده بودن و نفس کشیدن را ارزشمند بشمار! و از حس بودن، زندگی و سرزندگی، لبریز شو!
کد خبر: ۹۸۱۱۵۲
سبز در سبز

«سبز در سبز» عنوان سومین قطعه موسیقی گفتار آلبوم صوتی با عنوان با نیلوفر تا مهتاب، به قلم و با اجرای مهرداد محمدپور، آهنگسازی و تنظیم ایمان حجت می باشد؛ که با توصیف شاعرانه طبیعت، حس تخیل و قدرت تفکر شنونده را بر می انگیزد؛ و به وی این امکان را می دهد تا با انجام تکنیک تجسم فعال، حس بینظیر یگانگی با طبیعت را تجربه کند.

چشمانت را به روی طبیعت باز کن! و زیباییهای اطرافت را ببین! لبریز شو از احساس زندگی، لبریز شو! همراه با حس بودن، طراوت و شادابی، نشاط و سرزندگی را در کنار خود می بینی؛ و انرژی و تحرک، در تو جاری می شود.
نگاه کن! با نگاهی از نو به طبیعت و اطراف، خود را کودکی پر از شگفتی و رضایت حس می کنی؛ با احساسی سرشار از توانایی دوباره، برای دیدن و لذت بردن. تازه و ساده نگاه کن! همه چیز در اطرافت شگفت انگیز و پاک می نماید؛ و تو سرسبزی بهار، شادابیِ جوانه و لطافتِ باران را، به تجربه می نشینی.
نگاهی نو به طلوع و غروبِ خورشید، تو را در زیبایی و شگفتی غرق می کند. لبریز از عشق و گرمای زندگی، احساس می کنی اولین باری است که بر زمین قدم گذاشته ای! نگاه تازه ات به پرنده، سبزِ درخت، آبیِ دریا، پرتو طلایی خورشید و زیبایی شکوفه، از شادابی لبریزت می کند؛ و توانایی ستایش همه ی زیبایی های طبیعت را بدست میآوری؛ و احساس می کنی همه چیز پر از سادگی، زیبایی، و اعجاب است! نگاه کن! ببین! با نگاهی تازه، زنده بودن و نفس کشیدن را ارزشمند بشمار! و از حس بودن، زندگی و سرزندگی، لبریز شو!

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها