وزیر اطلاعات با تاکید بر ارتقا شاخص‌های امنیتی در جامعه، گفت: هرگونه حرکت مشکوک دشمن با اشراف اطلاعاتی در کشور خنثی شده است.
کد خبر: ۹۸۰۸۴۳
حرکات مشکوک دشمن با اشراف اطلاعاتی خنثی شد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از تسنیم ، حجت‌الاسلام سید محمود علوی عصر امروز در جلسه شورای اداری مازندران در استانداری با بیان اینکه همدلی و تعامل و پیوند مستحکم کاری دستگاه‌های امنیتی، امنیت پایدار را به دنبال داشته است، گفت: اقتصاد، فرهنگ و رسانه هم نیازمند امنیت هستند وهمه باید تلاش کنیم تا امنیت را برای سرمایه‌گذاری فراهم کنیم.

وی با بیان اینکه دستگاه‌های امنیتی از سرمایه‌گذاران به خاطر تولید و کاهش تورم و ایجاد اشتغال حمایت همه جانبه می‌کنند، تصریح کرد: اشتغال باید توسط بخش خصوصی و سرمایه‌گذاران ایجاد شود.

علوی با اشاره به اینکه لازمه سرمایه‌گذاری امنیت بوده و پیوند مردم با نظام زیرساخت امنیت پایدار است، گفت: در عرصه خدمت، مسئولان جدای از مردم نیستند و از جنس مردم بوده و این روحیه برای استمرار نقش مردم در عرصه‌های مختلف ضروری است.

وی با بیان اینکه در فرهنگ اسلامی برآوردن حاجت مردم نعمت الهی است، افزود: خدمت به مردم نعمت بزرگ الهی است و مسئولان باید توفیق خدمت به مردم را شکرگزار باشند.

وزیر اطلاعات گفت: همه در معرض امتحان الهی هستیم و این مسئولیت‌ها حوزه امتحان و آزمایش بوده و خدمت بی منت به مردم افتخاری بزرگ است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها