پرونده عروس جوان که با همدستی پسرعموی شوهرش به دو جنایت خانوادگی دست زده بودند، دیروز به دادگاه کیفری استان تهران ارسال شد.
کد خبر: ۹۸۰۱۳۹
عاملان جنایت خیابان جماران در یک قدمی محاکمه

به گزارش جام‌جم، پیش از ظهر بیست و سوم آبان سال گذشته زن جوانی با همدستی مرد آشنا، شوهر خود و مادربزرگ 70 ساله او را در خانه‌شان در خیابان جماران به قتل رساند.

ماموران با حضوردر این خانه متوجه شدند مرد جوان و مادربزرگش با ضربه‌های چاقو کشته شده‌اند. با دستور بازپرس محسن مدیرروستا، تحقیقات پلیسی در این باره آغاز شد. عروس جوان و پسرعموی شوهرش که از صحنه جنایت گریخته بودند، چند هفته بعد بازداشت شدند. آنها به این جنایت‌ها اعتراف کردند و بعد از بازسازی صحنه قتل روانه زندان شدند.

با گذشت یک سال از وقوع این دو جنایت، متهمان برای آخرین دفاع به شعبه ششم بازپرسی دادسرای جنایی تهران منتقل شدند .

مرد متهم به قتل در آخرین دفاع به قاضی پرونده گفت: روز حادثه پسرعمویم با همسرش درگیر شد. می‌خواستم میانجیگری کنم که نشد. من فقط یک ضربه به او زدم و همسرش او را کشت و حتی مادربزرگ شوهرش را هم به قتل رساند. اما در ادامه عروس جوان مدعی شد فقط مادربزرگ را کشته و شوهر خود را نکشته است.

متهمان با تجدید قرار قانونی روانه زندان شدند. بر اساس قرار جلب به دادرسی پرونده، عروس جوان و همدستش متهم به مشارکت در قتل زن سالخورده هستند. مرد جوان نیز متهم به مباشرت در قتل پسرعمویش است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها