دبیر کل سازمان بدر عراق گفت که عملیات آزاد سازی موصل از غرب ادامه دارد و تا زمان حاضر 4500 کیلومتر مربع از این منطقه توسط بسیج مردمی به رغم شرایط دشوار جغرافیایی و آب و هوایی آزاد شده است.
کد خبر: ۹۷۹۹۵۴
هادی العامری: نبرد موصل طولانی خواهد بود

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از العالم،هادی العامری، از فرماندهان بسیج مردمی عراق، در گفت و گو با پایگاه السومریه نیوز خاطرنشان کرد که نبرد موصل به طول خواهد انجامید و نیازمند گذشت زمان و بردباری است.

دبیر کل سازمان بدر عراق افزود: عملیات در غرب موصل در چارچوب محور استقرار بسیج مردمی در جاده بغداد – موصل ادامه دارد.

وی همچنین در ادامه گفت: بسیج مردمی به رغم شرایط دشوار آب و هوایی و جغرافیایی به وظیفه خود در زمینه دفاع از عراق، مقدسات و مردمش عمل می‌کنند و ما تا آزادی تمامی مناطق واقع در غرب موصل تا مرز سوریه ادامه خواهیم داد و بعد از آن جهتی قطع مسیر تلعفر به موصل باز خواهیم کرد.

دبیرکل سازمان بدر عراق ادامه داد: کسانی که از پایان کار گروه تروریستی داعش در روزهای آتی سخن می‌گویند دچار توهم شده اند انگار که به طور اتفاقی داعش با برخی بعثی‌ها عقب‌نشینی نموده و شهر را به ارتش عراق واگذار کنند.

العامری گفت: از ابتدا گفتیم که عملیات آزاد سازی موصل به طول خواهد انجامید و نیازمند گذشت زمان و صبر می باشد به این دلیل که داعش مقاومت خواهد کرد، مشکل دیگر که باعث کندی روند عملیات آزاد سازی موصل شده حضور غیر نظامیان است که نگرانیم داعش، از آنها به عنوان سپر انسانی استفاده نماید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها