یک کارشناس سیاست خارجی در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح کرد:

نشست مسکو؛ اقدامی بازدارنده ضد سیاست مداخله جویانه آنکارا در منطقه

«تولسی گابارد» عضو مجلس نمایندگان آمریکا از ایالت هاوایی خواستار توقف «دیوانگی» واشنگتن در تداوم کمک مالی به گروه‌های تروریستی در سوریه شده است.
کد خبر: ۹۷۹۸۸۲
واشنگتن به حمایت از تروریستها پایان دهد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از فارس، یک عضو کنگره آمریکا ضمن انتقاد از حمایت‌های واشنگتن از مخالفان دولت سوریه، بر لزوم توقف «دیوانگی کمک مالی به گروه‌های تروریستی» تاکید کرده است.

در ادامه انتشار خبرها درباره کمک‌های واشنگتن به گروه‌های تروریستی در سوریه، یک عضو کنگره آمریکا تداوم کمک‌های مالی به تروریست‌ها را «دیوانگی» خوانده است.

«تولسی گابارد» عضو مجلس نمایندگان آمریکا از ایالت هاوایی امروز یکشنبه در صفحه توئیتر خود نوشت: «گزارش اخیر نیویورک تایمز تایید می‌کند که گروه‌های شورشی مورد حمایت آمریکا، با گروه‌های القاعده و وابسته‌های آن متحد شده و در ائتلاف هستند».

این قانونگذار آمریکایی ادامه داد: «وقتی از شورشیان(سوری) خواسته شد به منظور حصول به آتش بس از راه مذاکره مسالمت‌آمیز، ائتلافشان با القاعده را تقبیح و محکوم کنند آنها به این خواسته جواب رد دادند».

گابارد تصریح کرد: «القاعده و نیروهای وابسته به آن همچنان قویترین نیروی موجود در صحنه تحولات میدانی هستند که با حمایت عربستان سعودی، ترکیه و آمریکا در تلاش برای ساقط کردن دولت سوریه هستند».

وی در پایان با تاکید بر لزوم «پایان یافتن این دیوانگی»، کمک مالی دولت آمریکا به گروه‌های تروریستی را «غیرقانونی» خوانده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها