سخنگوی وزارت خارجه روسیه:

هکرهای روس مغز اوباما را هک کرده اند

پس از آن که روز گذشته، سخنگوی کاخ سفید از دست داشتن ولادمیر پوتین در اقدامات خرابکارانه هکرهای روسی در افشای ایمیل ها و اسناد محرمانه دموکرات ها خبر داد، باراک اوباما نیز اعلام کرد که دولت آمریکا این اقدام را که تاثیر مستقیمی در تغییر نتایج انتخابات این کشور به نفع جمهوری خواهان داشت، بی پاسخ نخواهد گذاشت.
کد خبر: ۹۷۹۷۰۷
آمریکا حملات هکرهای روسی را تلافی خواهد کرد

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از تک شات، دموکرات ها که تا چند روز دیگر می بایست صندلی ریاست جمهوری کشور آمریکا را به رقیب پیروز متعلق به حزب جمهوری خواه خود یعنی دونالد ترامپ واگذار کنند، در طی هفته های اخیر بارها روس ها را به دست داشتن در عملیات هکری اخیر متهم کردند. این در حالیست که کرملین، تمامی این ادعاها را بی پایه و اساس خواند و خود را از این اتهامات مبری دانست.

اما اوباما در مصاحبه ای با رادیو NPR عنوان کرد:

به عقیده من، زمانی که دولت های بیگانه تلاش می کنند تا بر تمامیت انتخابات ما تاثیر گذار باشند، بی تردید ما نیز می بایست اقداماتی را در این زمینه انجام دهیم و قطعاً این کار را در یک زمان و مکان مشخص انجام خواهیم داد.

وی انگشت اتهام را به سمت دولت روسیه و شخص ولادمیر پوتین نشانه رفت و عنوان کرد که وی با دخالت در انتخابات آمریکا و نقش داشتن در پیروزی ترامپ، کاخ سفید را در یک وضعیت نامناسبی قرار داد.

وی در ادامه صحبت های خود بیان کرد:

من فکر نمی کنم که چنین اقدامی که قطعاً عواقبی را برای دولت روسیه به دنبال خواهد داشت، بدون اطلاع ولادمیر پوتین صورت گرفته باشد. ما همه چیز را در خصوص عملیات های هکرهای روسی و نحوه کنترل دولت توسط پوتین می دانیم و زمانی که از چنین اقدام خرابکارانه سایبری بزرگی صحبت می کنیم، بدون شک پای بالاترین مقام دولتی این کشور به میان می آید. بنابراین، تمامی مسئولیت این اقدامات متوجه شخص ولادمیر پوتین خواهد بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها