دعوا در اتاق پذیرایی قتل در حمام

قاتل: زنم داخل شکم من GPS کار گذاشته بود

مرد جوان که مدعی است بیمار روانی بوده و همسرش را به قتل رسانده، پای میز محاکمه قرار گرفت. پزشکان سلامت روانی متهم را تائید کردند.
کد خبر: ۹۷۹۳۵۹
بعد از قتل کنار جسد همسرم سیگار کشیدم

به گزارش جام‌جم، ساعت 20 و 30 دقیقه دوشنبه 31 فروردین سال گذشته تیمی از ماموران کلانتری 106 نامجو با اطلاع از این جنایت در محل قتل در خیابان نامجو، کوچه صبوری حاضر شدند. تیم جنایی پس از ورود به خانه با جسد زن جوان در حالی که روسری به دور گردنش گره خورده بود، روبه‌رو شدند.

مرد همسرکش به نام علی در جلسه بازپرسی با قبول اتهامش، گفت: ژیلا با خواهرم دوست بود و پس از مدتی رفت و آمد عاشق من شد و سال 91 با هم ازدواج کردیم. به خاطر مشکلات روحی که داشتم،به شهر گرگان رفتیم و آنجا ساکن شدیم. خانواده همسرم نیز در این شهر زندگی می‌کردند. چند بار در بیمارستان بستری شدم. یک سال قبل به تهران آمدیم و در یک شیرینی‌فروشی مشغول کار شدم. به خاطر بیماری روزی 50 قرص می‌خوردم، اما از چند روز قبل قرص‌ها را ترک کرده بودم. دو روز پیش از جنایت به خانه آمدم و در این مدت قرص می‌خوردم و می‌خوابیدم. وقتی بیدار شدم از ژیلا خواستم جدا شویم، اما او گفت حتی اگر مهریه و نفقه‌اش را هم بدهم، حاضر به طلاق نیست. دوباره سیم‌های مغزم قاطی کرد. روسری را دور گردن همسرم گره زده و او را خفه کردم. بعد از قتل چند دقیقه کنار جسد ژیلا خوابیدم و با پلیس 110 تماس گرفتم و گفتم همسرم را کشته‌ام.

با تشکیل جلسه کمیسیون ویژه، پزشکان حاضر درجلسه، جنون قاتل 31 ساله را تائید نکرده و اعلام کردند مرد همسرکش از نظر روحی و روانی سالم است.

سرانجام با گذشت 13 ماه از قتل و تکمیل پرونده ،قاضی سعید احمد بیگی قرار جلب به دادرسی را صادر کرد. همچنین کیفرخواست متهم به اتهام قتل عمد صادر شد.

دیروز متهم به قتل در شعبه دوم دادگاه کیفری استان تهران و به ریاست قاضی زالی پای میز محاکمه قرار گرفت. در ابتدای جلسه پدر مقتول برای متهم درخواست قصاص کرد.

متهم نیز در دفاع از خود گفت: نمی‌دانم چرا همسرم را کشتم. ما با هم اختلاف داشتیم. هر چه به او می‌گفتم، به مادرش می‌گفت و همین باعث اختلاف ما شده بود. حتی این اواخر به خانه هم نمی‌آمدم. روز حادثه با هم درگیر شدیم و ضربه‌ای به کمرش زدم که زمین افتاد. از پشت سر با روسری خفه‌اش کردم. بعد از قتل کنارش دراز کشیدم و پس از کشیدن سیگار، با پلیس تماس گرفتم. من در بیمارستان اعصاب و روانی بستری بودم و حال درستی نداشتم. حالا هم می‌خواهم زودتر به زندان بازگردم تا اعدام شوم.

پس از دفاعیات متهم، قضات برای تصمیم‌گیری وارد شور شدند.

ضمیمه تپش

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها