یکی از مقامات ارشد تار نمای ویکی لیکس تاکید کرد که هیچ یک از ایمیل های افشا شده هیلاری کلینتون از سوی دولت روسیه به دست آن ها نرسیده بلکه همه آنها را یکی از دموکرات هایی که فساد بنیاد کلینتون موجب انزجار او شده بود به آنها رسانده است.
کد خبر: ۹۷۹۳۲۰
راز ایمیل های افشا شده کلینتون

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایرنا، در حالی که کاخ سفید و دستگاه های امنیتی آمریکا همچنان اصرار می کنند که افشای ایمیل های هیلاری کلینتون در جریان رقابت های انتخاباتی کار هکر های روسی و به دستور دولت این کشور بوده کریگ موری سفیر سابق انگلیس در ازبکستان و یکی از همکاران نزدیک تارنمای ویکی لیکس روز پنجشنبه به صراحت فاش کرد که این ایمیل ها از سوی یک دموکرات افشاگر منزجر از فعالیت های بنیاد معروف کلینتون به دست آن ها رسیده است.

موری در گفتگویی با دیلی میل تاکید کرده است که هیچ یک از این ایمیل ها از سوی مقامات روسی بدست آن ها نرسیده و خود او پس از در یافت ان ها ازاین مقام دموکرات که موری از افشای نام او خودداری کرده ، شخصا برای تحویل آن ها به واشنگتن سفر کرده است.

موری یاد آور شده است که منبع مورد نظر او از نظر قانونی به همه منابع ا طلاعاتی دسترسی داشته و تصریح کرده است که این افشاگری کار یکی از عوامل داخلی حزب دموکرات بوده و به هک کردن و حملات سایبری روسیه ربطی نداشته اشت.

این در حالی است که سخنگوی کاخ سفید روز چهارشنبه بار دیگر تکرار کرد که ترامپ از هک اطلاعات کمیته ملی حزب دموکرات 'آشکارا با خبر بوده است' و از این موضوع به نفع فعالیت های انتخاباتی خود استفاده کرده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها